וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: אמאדי אנג'איי חתם - "שמחים להחזיר אותו הביתה"

1.2.2017 / 21:03

הסנטר הסנגלי (2.13, 29), שרשם אשתקד 6.9 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-2.3 חסימות למשחק שוחרר ממלאג, שב לקדנציה שנייה בהרצליה. מי שצפוי לעזוב את הקבוצה בשל הגעתו הוא אדום ג'קו

one

הסנטר הסנגלי אמאדי אנג'איי חתם הערב (רביעי) בבני הרצליה עד לסיום העונה אחרי ששיחק בקבוצה בעונה שעברה וששוחרר אמש ממלאגה הספרדית. אנג'איי צפוי לנחות בישראל בימים הקרובים ומי שאמור לשלם את המחיר ולעזוב הוא אדום ג'קו, שהגיע להרצליה בתחילת העונה כשחקן משלים והציג יכולת סבירה. בהרצליה רצו להשאיר את אנג'איי עוד במהלך הקיץ, אך השחקן העדיף את ההצעה מהליגה הספרדית, ועזב למלאגה. בבני הרצילה בירכו על החתימה ואמרו: "אנחנו שמחים להחזיר את המאדי הביתה, הוא שחקן אהוב על ידי הקהל, המאמן והשחקנים ואנחנו בטוחים שהוא יוכל לתת לנו ערך מוסף בחודשים שנשאר עד סיום העונה".

המאדי נדייה שחקן בני הרצליה. GettyImages
חיזוק לצבע. אנג'איי/GettyImages

אנג'איי (2.13, 29) הספיק לשחק ב-NBA במדי וושינגטון וסקרמנטו, כמו גם בליגה הסינית והפיליפינית לפני שנחת בקיץ שעבר בהרצליה כאחד השחקנים היותר מעניינים בליגה. ב-32 משחקים הוא רשם 6.9 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-2.3 חסימות בממוצע. משחקו הטוב ביותר היה נגד עירוני נס ציונה כשקלע 14 נקודות, להם הוסיף 7 ריבאונדים ו-6 חסימות. הקיץ כאמור עבר למלאגה, לא היה משמעותי ורשם 3 נקודות ו-2 ריבאונדים בממוצע.

הרצליה, שיחד עם אנג'איי סיימה במקום השביעי בטבלה והודחה על ידי מכבי תל אביב ברבע גמר הפלייאוף, היא אחת ההפתעות הנעימות של העונה, כשבתום המחזור ה-16 מדורגת הקבוצה במקום השלישי במאזן של עשרה ניצחונות ושישה הפסדים. הרצליה מרשימה ביותר במשחקי הבית שלה באולם היובל, שם ניצחה בשמונה מתשעת משחקיה. הקבוצה של מיקי גורקה סיימה לאחרונה את דרכה ביורופקאפ כשסיימה אחרונה בבית שלה בשלב הבתים השני של היורופקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully