וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בליגת העל: מכבי קרית גת בדרייב אין, גלבוע/גליל באילת

1.2.2017 / 16:31

הפועל תל אביב תרצה לשים את המשחק המאכזב בהרצליה מאחוריה כשתארח את האחרונה בטבלה (19:00, ספורט 5). הקבוצה של עודד קטש תרצה להמשיך במומנטום כשתארח את הקבוצה מגן נר

מארק ליונס שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יתאושש? ליונס/ברני ארדוב

המחזור ה-17 בליגת העל יימשך מחר (חמישי) עם שני משחקים נוספים. אחרי ההפסד המאכזב בהרצליה, הפועל תל אביב תרצה לחזור למאזן חיובי כשתארח את מכבי קרית גת האחרונה בטבלה (75:82 לקרית גת בסיבוב הראשון באשקלון). הפועל אילת עושה שוב סימנים של תקופה טובה עם שני ניצחונות רצופים, ותרצה להמשיך במומנטום כשתארח את גלבוע/גליל (69:84 לגלבוע/גליל בסיבוב הראשון בגן נר).

seperator

הפועל תל אביב - מכבי קרית גת (19:00, ספורט 5)

בדיוק כמו בתקופתו של שרון אברהמי, גם הפועל תל אביב של רמי הדר שמרה על היציבות בכל הנוגע לחוסר היציבות שלה, ואחרי שני ניצחונות בשני המשחקים הראשונים של המאמן, חזרו האדומים לסורם עם הפסדי חוץ למכבי תל אביב ובני הרצליה. בהפועל היו מאוכזבים מאוד מהיכולת ההגנתית במשחק האחרון, גם לאחר ששיחקו חמישה זרים, מה שהגדיל את הרוטציה ואת העומס על שחקנים מסוימים. לקראת קרית גת צפוי הקפטן מתן נאור, שחקן ההגנה הבולט של הקבוצה בשנים האחרונות, לחזור לשחק, ובקבוצה מאמינים כי ביחד עם האולם הביתי יחזרו למסלול הניצחונות.

דווקא אחרי שני משחקים טובים, ניצחון חוץ נגד מכבי חיפה ברוממה והפסד במשחק יחסית צמוד נגד מכבי ראשון לציון, מכבי קרית גת חזרה ליכולת הלא טובה שלה מתחילת העונה כשהובסה נגד הפועל אילת בבית. בקרית גת יודעים שהמשחק האחרון היה אחד המשחקים שסומנו כאפשרות לניצחון, וכי לוח המשחקים עד סוף הסיבוב לא יהיה פשוט וכולל כמה משחקי מפתח. מי שרשם משחק לא טוב הוא ברנדון באומן, שקלע רק 3 נקודות אחרי 20 ו12 נקודות בשני משחקיו הראשונים בהתאמה. למרות ההפסד בקבוצה הדרומית לא מאבדים את התקווה ומקווים להפתיע את הפועל תל אביב כפי שעשו בסיבוב הראשון.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן הפועל אילת חנן קולמן. מגד גוזני
סוף סוף מאזן חיובי? חנן קולמן/מגד גוזני

הפועל אילת - הפועל גלבוע/גליל (18:55, משולב בספורט 5)

הזדמנות שלישית העונה להפועל אילת לעלות למאזן חיובי, ולתקוע יתד במקומות שמובילים בסוף העונה לפלייאוף. הקבוצה של עודד קטש ניצחה שלשום את מכבי קרית גת בחוץ בצורה משכנעת, ויחד עם הניצחון על בני הרצליה יצרה לעצמה מומנטום חיובי והעלתה את רף הציפיות לקראת המשחק נגד קבוצת התחתית. באילת יודעים שבפעמיים הקודמות שבהן יכלה לעלות למאזן חיובי, במחזור הפתיחה ובמחזור העשירי, כשלה במשחקים שיכלה לנצח, ולא מתכוונים לבזבז את ההזדמנות שוב. מי שהחל לחזור לעצמו בתקופה האחרונה אחרי פציעה ומחלה הוא אפיק ניסים עם 9 נקודות בכל אחד משני המחזורים האחרונים.

אחרי שישה הפסדים רצופים בכל המסגרות חזרה גלבוע/גליל למסלול הניצחונות ביום ראשון עם ניצחון ביתי על מכבי ראשון לציון ששחרר הרבה מאוד אוויר מאנשי הקבוצה. מה שהיה שונה במשחק נגד ראשון לציון לעומת המשחקים הקודמים הייתה החזרה של הסנטר מרפי הולוואי, שאמנם לא היה קרוב ליכולתו מפתיחת העונה, אך שאר השחקנים הצליחו להרים את היכולת האישית שלהם בדרך לניצחון. בגלבוע יודעים שהפער שלהם מהמקום שמוביל לליגה הלאומית חזר לשלושה משחקים. למרות מצבם בטבלה, בגלבוע מנסים לשדר כלפי חוץ שהמטרה שלהם נשארה לנסות להכנס לפלייאוף, ומגיעים לאילת במטרה לנצח ולעשות צעד משמעותי כלפי מעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully