וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד יציבה ולב חזק: חמשת המהלכים הכי אמיצים בעולם הפוקר

וואלה! NEWS בחסות סינגלטון

21.2.2017 / 14:17

אגדת העבר שעשתה בית ספר לאגדת האונליין, השחקן המעוטר שהדהים את יריבו והאלמוני ששמר על קור רוח והפך למפורסם. קבלו את המהלכים הכי קרי רוח נועזים של עולם הפוקר

זוג אסים במשחק פוקר. ShutterStock
עם שני אסים לא חוכמה להיות אמיצים, עם קלפים אחרים זה כבר יותר קשה/ShutterStock

5. מייק סקסטון מדהים את מייק מטיסואו

מייק סקסטון, השדר המיתולוגי של סבב הפוקר העולמי, מראה שהוא קודם כל שחקן ורק אז שדרן. כשנשארו שלושה שחקנים בלבד בטורניר, שלושתם רואים טרן שמביא איתו אס. מייק "הפה" מטיסואו מהמר עם משיכה לצבע מהפלופ כדי לייצג את האס, סקסטון חושד בו ומשווה עם זוג תחתון. הריבר מביא איתו נסיך שהופך את הלוח למחובר ומאיים מאוד, ומטיסואו מהמר הימור גבוה בגובה הקופה. למרות שכמעט בלתי אפשרי שזוג 3 יהיה טוב אחרי שנפתחו ארבעה קלפים גבוהים שכל אחד מהם יכול לפגוע בטווח הקלפים האפשרי של היריב שהעלה לפני הפלופ, סקסטון מחליט שהיריב מנסה לדחוף אותו החוצה ועושה את ההשוואה הנועזת הזו. מטיסואו הוא אחד השחקנים שהכי כיף לקחת להם קופה כי הם מתחילים להשתגע, ואפשר לראות את דניאל נגרנו מתלהב ובאמצעות דיבורים מנסה לטלטל את היריב, שנשאר המום למראה היד שניצחה אותן.

מ-86 דולר ל-2.5 מיליון: הבלופים המדהימים אי פעם בפוקר, חלק א'
החובבן שעשה בית ספר לאלוף: הבלופים המדהימים אי פעם בפוקר, חלק ב'
טורניר הפוקר של ישראל בוואלה! NEWS נפתח, הירשמו לתחרות הגדולה

4. אריק סיידל נגד דימיטרי אורבנוביץ'

קרב הראש בראש בטורניר הסופר-היי רולר מפגיש בין אגדת העבר אריק סיידל לדימיטרי אורבנוביץ', אגדת האונליין שבגיל 21 בלבד מוביל את טבלת הפולנים עם כחמישה מיליון דולר זכיות. ביד הזו דימיטרי רק משווה את הביג בליינד לפני הפלופ, שני השחקנים עומדים בפלופ ולאחר מכן דימיטרי מהמר פעמיים אחרי שני צ'קים של סיידל. למרות שהוא מחזיק רק בנסיך גבוה, אריק לא חושב שהיריב רק ישווה את הביג בליינד לפני הפלופ כשיש לו אס או קינג, הוא יודע שאם ליריב היה קלף גבוה הוא לא היה מבלף, לכן הוא מחליט שנסיך בגובה יהיה טוב כאן והוא נועץ מסמר חשוב בארון של דימיטרי בדרך לקאמבק היסטורי ולזכייה בתואר הנחשק כשהוא בן 57.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

3. ג'ייסון מרסייר משווה את כל הערימה עם זוג תחתון

הרבה לפני שג'ייסון התפרסם כאחד השחקנים הטובים בעולם, הגיעה הזכייה שלו בתואר אלוף הסבב האירופי, והיד המדהימה הזו הייתה היד שנתנה לו את ההובלה בשולחן הגמר. ביד הזו שהתרחשה נגד חובבן, ג'ייסון נצמד לעיקרון ששחקן חלש יהמר נמוך כדי לגרור אותך לקופה, וגבוה כדי להבריח אותך. הוא משווה שני הימורים ענקיים כשהוא יכול לנצח רק בלוף מוחלט, וצודק בגדול.

2. דוידי קיטאי משווה עם מלכה בגובה

דוידי קיטאי הוא אחד השחקנים המעוטרים בהיסטוריה של המשחק עם זכייה בטריפל קראון (תואר אליפות עולם, הסבב האירופי והסבב העולמי) ומי שנחשב למספר אחת בכל הקשור לקריאת שפת גוף ורמזים מסגירים. ביד הזו הוא חושד ביריב כבר בפלופ ומשווה הימור עם מלכה בגובה ומשיכה פנימית לרצף. בטרן הוא מקבל גם משיכה לצבע, וכשהוא מפספס הכול בריבר ונשאר עם לא יותר ממלכה בגובה הוא לא מתבלבל ובמהירות משווה ליריב ההמום ומביס את ה 8 גבוה שלו.

1. מקסים לייקוב משווה שלושה כדורים עם מלך גבוה

בדומה לג'ייסון מרסייר, היד הזו פרסמה את השחקן האלמוני בשם מקסים לייקוב שבהמשך נהיה מקצוען מוכר של אתר פוקרסטארס. היד מראה יותר מכל דבר אחר שבפוקר אתה משחק את היריב שלך הרבה יותר מאת הקלפים ההתחלתיים שלך. למרות שפספס לחלוטין את הפלופ, ליקוב מבין שנגד היריב שהוא משחק מלך בגובה צריך להיות מספיק טוב כדי להשוות הימור אחד, ובהמשך נראה שהוא פשוט לא מאמין לסיפור שהיריב שלו מספר. כשאנחנו רואים שהיריב מחזיק ב 6-7 אוף סוט שהעלה לפני הפלופ אנחנו מבינים שליקוב פשוט הבין עם מי יש לו עסק, לא נלחץ מהמעמד ומהשולחן המצולם ומבצע שלוש השוואות פנטסטיות במצב שאם תשימו עצמכם במקומו ככל הנראה הייתם מוותרים על היד כבר בפלופ.

הכותבים סטס "סטסיה42" טישקביץ' ואייל "קסיאס" אשכר הם שחקני פוקר מקצוענים ומייסדי האקדמיה הישראלית לפוקר, ביתם של חובבי ומקצועני הפוקר בישראל. לקביעת שיעור ניסיון בחינם לחץ כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully