וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המרפק של ג'ו אלכסנדר: אדם אריאל בספק למחזור הבא

1.2.2017 / 9:08

הגארד של מכבי אשדוד, שנפצע בעינו במשחק נגד מכבי תל אביב מהמרפק של המתאזרח, עשוי לא לשחק נגד מכבי חיפה. בעיר הנמל זועמים: "האבסורד? אלכסנדר נתן מרפק, ואדם הוא זה שיורחק בפועל"

one

היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד טל אור, הגיש אתמול (שלישי) כתב אישום נגד ג'ו אלכסנדר, שחקן מכבי תל אביב, ששלח מרפק אל פניו של שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה אדם אריאל במשחק בין שתי הקבוצות שלשום. במקביל הוציא השחקן התנצלות על הפגיעה באריאל: "זהו מקרה מאוד מצער עבורי, לעולם לא אנסה לפגוע במישהו בכוונה. אני מרגיש רע עם זה ומקווה שאדם יתאושש במהרה".

אלא שלמרות ההתנצלות באשדוד לא בדיוק ממהרים לסלוח. אריאל נפגע בצורה לא קלה בעפעף העין, ונמצא בספק גדול מאוד למשחק נגד מכבי חיפה בשבוע הבא, משחק אותו מגדירים באשדוד כקריטי. "צריך להסתכל פה על הנתונים היבשים. לא רק ג'ו אלכסנדר הורחק במהלך של המרפק, אלא גם אדם שלא יכל לחזור אל הפרקט", אמר גורם בכיר באשדוד הבוקר, "בנוסף, היועץ המשפטי לא מחמיר עם שחקנים בהתנהגות כזאת, אז הוא לא אמור להיות מורחק, ואדם? הוא כנראה יהיה זה שקיבל את ההרחקה כי לא בטוח שיוכל לשחק. אתה מבין את האבסורד? אלכסנדר נתן מרפק, ואדם הוא זה שיורחק בפועל. וכל זה שנתעלם מהעובדה שהיה משחק מוקדם עם הרבה ילדים ביציעים וההתנהגות האלימה הזאת לא מתאימה".

אשדוד ממוקמת במקום ה-11 בטבלה, מרחק שני ניצחונות מהאחרונה בטבלה מכבי קרית גת, אך עם ניצחון כפול על פני החבורה של אלעד חסין. באשדוד שיחקו כבר את המשחק שלהם מהמחזור ה-17 בשבוע שעבר כך שלפני המשחק הבא נגד מכבי תל אביב, בחצי גמר גביע המדינה, מחכה להם רק המשחק נגד מכבי חיפה בשבוע הבא.

סילבן לנדסברג מכבי תל אביב מול אדם אריאל מכבי אשדוד. יותם רונן
הוא זה שישלם מחיר. אדם אריאל שלשום/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully