וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "דייגו קוסטה לא נחמד, בחיים לא הייתי יכול להיות חבר שלו"

מאמן ליברפול לאחר ה-1:1 מול צ'לסי: "כשהוא איתך בקבוצה זה הרבה יותר כיף. קונטה? הוא עושה משהו מדהים, אבל צ'לסי שווה משהו בלי דייגו קוסטה?". האיטלקי: "מרוצה שלא עשינו שינוי בינואר"

דייגו קוסטה שחקן צ'לסי. AP
לא אהוב במיוחד בליברפול. דייגו קוסטה/AP

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, צ'לסי נעצרה אמש (שלישי) ב-1:1 מול ליברפול באנפילד. למרות זאת, הבלוז הצליחו לשמור על פער מבטיח מטוטנהאם וארסנל בפסגה, זאת לאחר שגם הן איבדו נקודות במהלך המחזור.

מסתבר שדויד לואיז, שכבש את שער היתרון בבעיטה חופשית נפלאה, עשה זאת למרות שחש בכאבים בברך. "זה לא היה המצב האידיאלי עבורי לקחת את הבעיטה החופשית", אמר הבלם. "יש לי פציעה קלה בברך אשר מונעת ממני להתאמן כמו שצריך, אבל כשמגיעים למשחק שוכחים מהכול".

דויד לואיז צ'לסי. רויטרס
"מתיחות? ממש לא". דויד לואיז/רויטרס

גם המאמן אנטוניו קונטה התייחס לביצוע של הברזילאי: "זה היה שער נהדר. אין שום מתיחות בינו לבין וויליאן, שגם הוא בועט חופשיות עבורנו. אני מאוד מרוצה עבור דויד לואיז, הוא שיחק נהדר. חשוב מאוד שהוא ישכח מהשער שכבש, וכבר יהיה עם הראש למשחק הקרוב שלנו מול ארסנל".

אוהדים רבים של צ'לסי לא אהבו את העובדה שהקבוצה כלל לא התחזקה בחלון ההעברות הנוכחי שכבר שייך להיסטוריה, ועל כך הגיב קונטה: "נישאר עם אותם שחקנים שפתחו את העונה. אני מרוצה מאוד שלא עשינו שום שינוי. עכשיו אנחנו יכולים לחשוב בראש שקט על החלק השני של העונה".

מנגד, מאמן ליברפול, יורגן קלופ, בחר להתייחס לדייגו קוסטה, שסחט פנדל (שהוחמץ) שלטענתו כלל לא היה: "אם הייתי משחק נגד דייגו קוסטה, בחיים לא הייתי יכול להיות חבר שלו, אבל כשהוא איתך בקבוצה, זה הרבה יותר כיף. הוא אולי לא הכי נחמד על המגרש, אבל הוא לוחם. מה שקונטה עושה עם צ'לסי זה די מדהים, אבל מה היא שווה בלי דייגו קוסטה העונה?".

עוד באותו נושא

אנגליה: 1:1 בין צ'לסי וליברפול, דייגו קוסטה החמיץ פנדל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully