וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון: יוסיפ איבנצ'יץ' נחת, יחתום על חוזה עד לתום העונה

החלוץ ששיחק עד כה בשריף טירספול ממולדובה ואף כבש בתחילת העונה מול הפועל באר שבע במוקדמות ליגת האלופות, יעבור בדיקות רפואיות בקבוצה של יובל נעים: "שמחים לצרף שחקן בסדר גודל כזה"

יובל נעים הפועל אשקלון. אדריאן הרבשטיין
זה הרכש שישאיר אותו בליגה? נעים/אדריאן הרבשטיין

הפועל אשקלון מתחזקת בזר נוסף. יוסיפ איבנצ'יץ', קשר/חלוץ קרואטי בן 25 ששיחק העונה בשריף טירספול ממולדובה, נחת היום (שלישי) בארץ ובשעות הקרובות יעבור בדיקות רפואיות ויחתום באופן רשמי על חוזהו עד לתום העונה.

איבנצ'יץ' כבש את השער הראשון של שריף במוקדמות ליגת האלופות מול הפועל באר שבע בטרנר, אך לאחר מכן הוסיף שער ליגה בודד בתשעה משחקים ושוחרר. בעונה הקודמת כבש ארבעה שערי ליגה ולפני כן שיחק בקופר הסלובנית וגם ברייקה וזאדאר הקרואטיות. עונת השיא שלו הייתה ב-2013/14, אז הבקיע שמונה שערים במדי זאדאר.

איתן קסנטיני, יו"ר הפועל אשקלון, אמר: "אנו שמחים לחזק את סגל הקבוצה, רגע לפני סגירת חלון העברות, בשחקן בסדר גודל כמו איבנצ'יץ'. אני בטוח כי הנוכחות שלו, היכולת שלו ושיתוף הפעולה עם יתר שחקני הקבוצה, יביאו את המועדון לחוף מבטחים ולהשלמת המשימה שלנו בתום העונה".

20 מחזורים מפתיחת העונה וכאשר נותרו עוד שישה עד פתיחת הפלייאוף התחתון, ממוקמת אשקלון במקום ה-13, מתחת לקו האדום, עם 16 נקודות בלבד במאזנה. היא צברה הכי מעט נקודות העונה ורק הורדת הנקודות של הפועל תל אביב מונעת ממנה להיות אחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully