וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר מהלל את אשתו מירקה: "יש לה חלק חשוב בזכייה הזאת"

אחרי החיבוק המרגש של השניים, אלוף אוסטרליה מתייחס לחשיבות של אשתו בקריירה שלו: "היא האוהדת מספר 1 שלי, היא זו שאומרת לי את האמת, היא זו שהייתה שם כשלא היו לי תארים בכלל"

עריכת וידאו: מתן חדד

החיבוק של רוג'ר פדרר עם אשתו מירקה אחרי הזכייה שלו באליפות אוסטרליה ריגש את חובבי הטניס, כשהאלוף הטרי נפל לזרועותיה של אשתו והשניים התחבקו ממושכות ברגע נוגע ללב. לכל אורך המשחק מירקה נראתה לחוצה ונרגשת, כתמיד, ולפדרר לא נותר אלא לשבח את אשתו.

"היא האוהדת מספר 1 שלי", אומר פדרר, "היא הייתה שם כשלא היו לי תארים בכלל, והיא עדיין כאן 89 תארים לאחר מכן, כך שהיא בהחלט חלק חשוב מהזכייה הזאת. היא יודעת את זה, אני יודע את זה, כולם יודעים את זה. היא קודם כל אמא, אחר כך רעיה, ורק אחרי זה היא הופכת לאוהדת".

השניים נישאו ב-2009, ויש להם ארבעה ילדים - התאומות מיילה ושארלין, והתאומים לאו ולני. פדרר ציין שהזכייה שלו הייתה מיוחדת כי הוא יכול היה לחלוק אותה עם משפחתו. "הייתה לי חצי שעה מדהימה איתם", אמר.

רוג'ר פדרר עם אשתו מירקה אחרי הזכייה אליפות אוסטרליה. רויטרס
תמיד לצדו. פדרר ומירקה/רויטרס

גם הטניסאי השוויצרי יודע שאשתו נראית לחוצה במיוחד במהלך המשחקים, ואחרי שהייתה חלק חשוב מהצוות שלו בתחילת דרכו, כעת הוא מספר ש"היא עשתה צעד אחורה לאחרונה, אחרי שהייתה סופר מעורבת. אני חושב שב-2003, 2004, היא הייתה ממש בלב הסערה. לא נהניתי מהתפקיד הזה עבורה, כי היא נאלצה להגיד 'לא' יותר מדי פעמים, ובגלל זה סבלה ממוניטין רע.

"90 אחוז מהפעמים אתה חייב להגיד, 'לא, הוא לא יכול להתראיין עכשיו, כי אין לו זמן'. הרבה אנשים בתקשורת לא אוהבים את התשובה הזאת. כך שהנחתי שעדיף להזיז אותה מהתפקיד הזה, וגם היא שמחה.

"בגלל זה אני שמח שעכשיו היא רק אשתי, התומכת מספר 1 שלי, היא זאת שתמיד אומרת לי את האמת, את הכל, כך שטוב לנו ביחד".

עוד באותו נושא

רוג'ר פדרר ספג ביקורת על פסק הזמן הרפואי: "רמאות חוקית"

לכתבה המלאה

צפו בחיבוק המרגש של פדרר ואשתו אחרי הזכייה באוסטרליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully