וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: יובל יעקובוביץ' חתם על חוזה עד סוף העונה

31.1.2017 / 14:08

קשר טרגו מורש הרומנית חזר לקבוצה מהשרון בה גדל, וחתם עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. נמשכים הניסיונות להתחזק גם בגזרת הזרים. המנכ"ל רובי רגב איים על השחקנים בקנסות

שחקן הפועל כפר סבא יובל יעקובוביץ'. הפועל כפר סבא, מערכת וואלה! NEWS
חזר הביתה. יעקובוביץ'/מערכת וואלה! NEWS, הפועל כפר סבא

חיזוק להפועל כפר סבא. הירוקים סיכמו היום (שלישי) עם יובל יעקובוביץ' על חוזה עד סיום העונה עם אופציה לעונה נוספת, וחתמו איתו על החוזה. הקשר, שמשחק מתחילת העונה בטרגו מורש הרומנית (יחד עם הבלם אלון נצר). יעקובוביץ' אמנם יצא לרומניה ממכבי פתח תקווה אבל הוא תוצר מחלקת הנוער של הפועל כפר סבא וחוזר בעצם למועדון בו גדל.

יעקובוביץ' (24) הספיק לרשום 30 הופעות במדי הפועל כפר סבא מאז הופעת הבכורה שלו באוגוסט 2010, אך לאחר שירדה לליגה א' הוא עבר למכבי פתח תקוה, שם הפך לשחקן מפתח בהרכב בעונתו השנייה תחת רן בן שמעון. בקיץ עבר כאמור לרומניה, והעונה רשם תשע הופעות במדי טרגו מורש, אך הוא נאבק איתה בתחתית.

מעבר לזה, הפועל כפר סבא מגבירה את המאמצים להתחזק בשחקנים נוספים עד לסגירתו של חלון ההעברות. בעיקר נמשכים הניסיונות להתחזק גם בגזרת הזרים בזמן הקצר שנותר. בלי קשר, מנכ"ל הקבוצה רובי רגב שוחח עם השחקנים ואיים בקנסות. רגב הבהיר כי על כל בעיית משמעת, חוסר מחוייבות וגישה שלילית כלפי הקבוצה, המועדון יטיל על השחקנים מעתה קנסות ללא פשרות.

(עדכון ראשון: 09:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully