וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תכריע הלילה לגבי בן חיים, נוטה למכור אותו

30.1.2017 / 22:59

עתידו של חלוץ הצהובים לא ברור וכעת נראה כי המועדון עשוי למכור אותו עוד בחלון ההעברות הנוכחי לברוז', שמוכנה לשלם עליו 5 מיליון יורו. אם יעזוב, במועדון שוב ינסו לצרף את אלירן עטר ממכבי חיפה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב תקיים הלילה (בין שני לשלישי) התייעצות מול בעלי הקבוצה, מיץ' גולדהאר, באשר לעתידו של שחקן הקבוצה, טל בן חיים. קלאב ברוז' הבלגית שכבר הגישה על בן חיים הצעה אינה מרפה מהעניין, וביומיים האחרונים העלתה את הצעתה עבור שחקן הכנף לסכום של מעל ארבעה מיליון יורו. בבלגיה אף דיווחו במהלך הערב, כי ברוז' מציעה חמישה מיליון יורו עבור בן חיים.

יש לציין שעד הערב המנהל המקצועי של הצהובים, ג'ורדי קרויף, שידר מסר ברור בשיחות פנימיות וחיצוניות לפיו המועדון לא ימכור את השחקן בחלון ההעברות הנוכחי. עם זאת, הסכום הגבוה שמציעים הבלגים והעובדה שבן חיים לא מצליח להשתחרר מהתחושות הקשות שמלוות אותו בעקבות החלטת מכבי לא לשחררו, גרמו לשינוי אצל הצהובים, שכעת כן נוטים למכור אותו. קרויף יצטרך להביא שחקן במקומו של בן חיים, לאחר שגם בן בסט שוחרר מוקםד יותר העונה.

במקרה כזה, במועדון ינסו שוב לצרף את אלירן עטר ממכבי חיפה ובמקביל ינסו לצרף שחקן זר בתפקיד. במצב כזה, נוסא אייגיבור והאריס מדוניאנין ישוחררו על מנת לפנות מקום להחתים זר נוסף. יש לציין ששחקנים במכבי שיצאו מהאצטדיון בחיפה הלילה אמרו כי הם לא יודעים דבר לגבי העניין, וכי בן חיים לא עדכן אותם באשר למעבר אפשרי. גורם במועדון אמר: "24 השעות הקרובות יהיו גורליות עבור בן חיים והקבוצה. אם היינו בטוחים שהוא לא יעבור בחלון ההעברות הנוכחי, כעת נראה שהכל פתוח".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי חיפה ומכבי תל אביב נפרדו ב-2:2
דיווח: נוסא איגייבור סיכם בריזספור הטורקית

ייני ואלברמן/ברני ארדוב

במשחק שהתקיים הערב, מכבי תל אביב איבדה נקודות חשובות במאבק האליפות כשסיימה ב-2:2 דרמטי מול מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-20. כעת הפער בין הפועל באר שבע לצהובים עומד על שמונה נקודות, חמישה ימים לפני המפגש ביניהן בליגה. עומר דמארי כבש ראשון (11), וידאר קיארטנסון השווה לצהובים (66) אחרי בישול יפה של אלי דסה. רועי קהת נגח פנימה את ה-1:2 של הירוקים (86) והיה נדמה שזה גם שער הניצחון, אך קיארטנסון (91) ניצל בישול נהדר של דור מיכה וקבע את תוצאת הסיום. יש לציין שעוד לפני המשחק נעצרו חמישה אוהדים משתי הקבוצות בחשד למעורבותם בקטטה שהתפתחה מחוץ לאיצטדיון. ברשותו של אחד החשודים נתפסו אבנים אותן על פי החשד התכוון להשליך.

ג'ורדי קרויף אמר: "אני לא חושב במונחים של קריטי בשלב הזה. במחצית הראשונה היינו רכים, הפסדנו הרבה כדורים באמצע המגרש. נתנו לחיפה אפשרות לצאת למתפרצות. במחצית השנייה הראינו יותר אופי. בשער השני שלהם כשלנו עם שמירה רעה ואסור שזה יקרה. אז הצלחנו להראות אופי ולחזור ל-2:2. באנו כדי לנצח ולא השגנו את זה, אז אני מאוכזב. היו לנו כמה פציעות של מגנים אז ביצענו כמה חילופים מאולצים. הלוואי שזה לא היה קורה, אבל אבי ריקן וייגור פיליפנקה נפצעו".

"אני שמח עם הגישה שהשחקנים הראו במחצית השנייה. לא היינו ברמה שאנחנו רוצים להיות במחצית הראשונה, במחצית השנייה שיחקנו יותר טוב. היו לנו מצבים, לא כל כך טובים ולחיפה הייתה אפשרות לכבוש את השני. אני אוהב את האופי שהראה טל בן חיים, ברור שהלב שלו במכבי תל אביב. אין לי תלונות עליו. אני לא מעוניין לדבר על העתיד שלו", הוסיף מאמן הצהובים בנוגע לחלוץ כאשר קלאב ברוז' תנסה לבצע ניסיון נוסף לצרפו עד סיום חלון ההעברות של ינואר. יש לציין שבסיום המשחק בן חיים לא נפרד מהקהל או ביצע שום מחווה שעשויה להעיד על עזיבה אפשרית. בנוסף, בתקשורת הבלגית טוענים כי קלאב ברוז' תשדרג את ההצעה על החלוץ ל-5 מיליון יורו, אחרי שההצעה האחרונה עמדה על 4.5 מיליון יורו. בנוסף נכתב כי: "בן חיים לא מעוניין להישאר בישראל, הגמגום שלו במכבי תל אביב ברור כי הוא רוצה לעזוב לטובת קבוצה אירופית".

על המשחק מול הפועל באר שבע: "זה משחק חשוב, אבל זה מרתון, כל הקבוצות יפסידו נקודות עד סוף העונה. כל משחק בשבילנו הוא גמר, אבל זה עוד משחק בו ננסה לשחק הכי טוב שאנחנו יכולים כדי לנצח. אני חושב שקודם נצטרך לבדוק את המצב הפיזי של השחקנים ולראות מה אנחנו מתכננים לבאר שבע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול גארי קגלמאכר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
משחק אחרון בצהוב? בן חיים/ברני ארדוב

שחקן מכבי תל אביב וקפטן מכבי חיפה לשעבר יוסי בניון אמר: "גם מאוכזבים וגם מרוצים שהשנו שוויון. במחצית הראשונה הם היו יותר טובים מאיתנו. לקראת סוף המחצית הייתה לי החמצה גדולה. היינו טובים יותר במחצית השנייה והתאכזבתי שספגנו את השני כי חשבנו שנכבוש את השני. אבל משחק גדול של וידאר.

"מבחינה אישית, במחצית הראשונה פחות נכנסתי למשחק. במחצית השנייה הרגשתי יותר טוב. הייתי פה שש שנים ונהניתי מאוד. אמנם יש לי אכזבה גדולה מאנשים מסוימים, אבל גם הכרת תודה על השנים ועל מה שנתנו לי. מגיעה מילה טובה לשני הקהלים היום. אני באמת לא מתייחס לקללות, הכול בסדר. שיגידו מה שרוצים ואני אעשה את שלי".

על קרויף: "התרגלנו, ומבחינתי שימשיך כך כי אני מקבל יותר דקות איתו. אני חייב שהוא ימשיך עד סוף העונה. בשבילנו זה לא חשוב מי עומד על הקווים, אנחנו צריכים לעשות הכול כדי לשחק הכי טוב. אנחנו פוגשים את באר שבע בשבת והיא קבוצה מצוינת, אבל אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לנצח".

על בן חיים: "זה הכדורגל. אחרי שעזבתי את מכבי חיפה, ערן היה אחד השחקנים ששכנעו אותי לעבור לפה. הוא הלך לסין, אבל בכדורגל קבוצה לא תלויה בשחקן אחד. הקבוצה היא מעל כל שחקן. ברור שאני מבין את השאיפה של בן חיים להתקדם לאירופה. אני חושב שהוא השחקן הכי טוב בארץ והוא יכול להתקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully