וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ווסטהאם: "פאייה לא רחש למועדון כבוד כמו שהוא קיבל ממנו"

דייויד סאליבן תקף את את הכוכב הצרפתי ש"ערק" למארסיי וכתב לאתר הרשמי: ""לא היה לנו שום רצון כלכלי למכור את השחקן הכי טוב שלנו, ההחלטה הזו נבעה מאינטרס של שמירה על אחדות הסגל"

דימיטרי פאייה שחקן ווסטהאם חוגג שער. רויטרס
סופג אש. דימיטרי פאייה/רויטרס

דימיטרי פאייה הוצג היום (שני) כשחקנה החדש של מארסיי. הכוכב הצרפתי נמכר מווסטהאם תמורת כ-25 מיליון ליש"ט, למרות שחתם ב-2015 על חוזה ארוך טווח במועדון הלונדוני. ה"בגידה" הזו של פאייה לא עברה בשקט בווסטהאם ונשיא המועדון דייויד סאליבן הוציא הודעה חריפה שבה הוא ניסה להדגיש שמכירתו של פאייה לא נבעה מאינטרס כלכלי או מקצועי.

"המועדון רוצה להדגיש את האכזבה העמוקה שלו מכך שדימיטרי פאייה לא הראה את הכבוד והמחוייבות שווסטהאם ואוהדיה הראו רחשו כלפיו, במיוחד אחרי שהמועדון החתים אותו על חוזה לחמש וחצי שנים רק בעונה שעברה", כתב סאליבן לאתר הרשמי.

בווסטהאם הוסיפו: "לא היה לנו שום רצון כלכלי למכור את השחקן הכי טוב שלנו ושההחלטה לאפשר לפאייה לעזוב נבעה מדרישה של המנג'ר ואינטרס של אחדות הסגל".

פאייה רשם 29 הופעות בעונתו הראשונה בווסטהאם וכבש תשעה שערים, אך את הפריצה הגדולה שלו הוא רשם ביורו האחרון כשכיכב במדי נבחרת צרפת וגם כבש את אחד השערים היפים בטורניר. ווסטהאם התחזקה בחלון ההעברות בעיקר בחלק ההגנתי כששילמה 9.2 מיליון יורו עבור חוסה פונטה ו-12 מיליון יורו עבור רוברט סנודגראס קשרה של האל סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully