וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: למרות הבוררות, עומרי אלטמן המריא ליוון כדי לחתום בפאו

למרות המחלוקות עם קבוצתו, אלטמן צפוי להגיע היום כדי לסכם סופית במועדון הפאר היווני. הפועל תל אביב תנסה להערים קשיים והקשר עשוי לחתום בכפוף לסעיף פיצויים שהבורר יקבע בארץ

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עומרי אלטמן בנתב"ג עם סוכנו/ברני ארדוב

אחרי שקבע הבוקר בית המשפט כי הצדדים ינסו להגיע להבנות בהליך בוררות, ימריא היום אחר הצהריים שחקן הפועל תל אביב עומרי אלטמן ליוון. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשעות הלילה המאוחרות, אלטמן נמצא על סף סיכום עם פנאתינייקוס היוונית והוא צפוי להגיע לשם היום בכדי לסכם סופית על הצטרפותו. לצד זה, הפועל תל אביב תנסה להערים קשיים על מעבר השחקן. לאחר הדיון בבית המשפט אמרו בקבוצה כי מבחינתם אלטמן לא משוחרר עד אחרי הבוררות בין הצדדים כשלטענתה הוא הפר את חוזהו.

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עומרי אלטמן בנתב"ג/ברני ארדוב

חשוב לציין, כי לפי ההסכם המקורי יש לאלטמן את האופציה לעזוב ללא תמורה את הקבוצה. עוד קובע ההסכם כי הפועל תל אביב תפוצה בסכום סביר ואם הסכום לא לרוחה, היא תקבל כ-100 אלף דולר מההעברה הבאה של השחקן לקבוצה אחרת. אלטמן וסוכנו, רונן קצב, טוענים כי בית המשפט אישר היום את המשך הפעילות על פי החוזה עד מתן פסק הבורר. כשהמשמעות מבחינתם היא שסעיף המעבר לחוץ לארץ תקף.

עם זאת, הם מוכנים לעובדה שהפועל תל אביב תערים קשיים והקשר עשוי לחתום ביוון תחת סעיף פיצויים להפועל שהבורר יקבע בארץ. מי שהביא את ההצעה מיוון הוא סוכן השחקנים אדם קידן, שגם הוציא את אלטמן לפולהאם בצעירותו ומלווה אותו מעל 5 שנים.

אלטמן בן ה-22 כבש העונה חמישה שערי ליגה במדי הפועל תל אביב ואף שימש כקפטן בכמה משחקים. הוא הגיע לאדומים בקיץ 2015 ובעונה שעברה הסתפק בשער ליגה אחד. לפני כן כבש ארבעה שערים במדי הפועל פתח תקוה שירדה ללאומית ובשורותיה שיחק כמושאל ממכבי תל אביב, קבוצת נעוריו אליה חזר אחרי תקופה במחלקת הנוער של פולהאם האנגלית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully