וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי אלטמן ימריא ליוון, על סף סיכום בפנאתינייקוס

קשר הפועל תל אביב ייצא ליוון כדי לחתום, אבל בהפועל תל אביב משוכנעים שהעסקה לא תושלם והצדדים ייפגשו בבוקר בבית המשפט. הקשר טוען כי יש לו סעיף יציאה בחינם לחו"ל, הקבוצה מצפה לפיצוי

שחקן הפועל תל אביב עומרי אלטמן. ברני ארדוב
אומר שלום? עומרי אלטמן/ברני ארדוב

עומרי אלטמן על סף סיכום בפנאתינייקוס היוונית. הקשר/חלוץ ימריא היום (שני) במטרה לחתום בקבוצה, אך רגע לפני שזה קורה, בהפועל תל אביב משוכנעים שהעסקה לא תושלם.

ב-8:30 יגיע אלטמן לבית המשפט כדי לקבל החלטה בעניינו ובעניין חוזהו. בהפועל תל אביב טוענים כי מענק החתימה העומד על מיליון שקלים, כפי שטוען השחקן, שייך להנהלה הקודמת, כלומר לחברה בפירוק. אלטמן טוען להיפך. אם בית המשפט יבטל את טענותיו של אלטמן, הרי שהוא ימשיך בקבוצה על פי החוזה שחתם.

בכל מקרה, לטענת הקשר ישנו סעיף יציאה בחינם לחו"ל בחוזה שחתם, כשהפועל תל אביב תקבל כ-100 אלף דולר על ההעברה הבאה שלו, אם יימכר לקבוצה אחרת. במועדון טוענים כי אותו סעיף מדבר על סכום סביר בו הפועל תפוצה, כשהדרישה היא של כמה מאות אלפי יורו.

פנאתינייקוס היוונית שלחה ביום שבת הצעה חדשה על השחקן, אך לא ברור באיזה סכום והאם הפועל תל אביב הסכימה לו. בלי קשר, אלטמן כבר הודיע ביוון כי הוא ינחת ב-18:00 בערב במטרה לנסות ולסגור את חוזהו בקבוצה. ביוון אף מציינים כי לשחקן יש אזרחות אירופית (הונגרית) מה שמקל על המעבר.

אלטמן בן ה-22 כבש העונה חמישה שערי ליגה במדי הפועל תל אביב ואף שימש כקפטן בכמה משחקים. הוא הגיע לאדומים בקיץ 2015 ובעונה שעברה הסתפק בשער ליגה אחד. לפני כן כבש ארבעה שערים במדי הפועל פתח תקוה שירדה ללאומית ובשורותיה שיחק כמושאל ממכבי תל אביב, קבוצת נעוריו אליה חזר אחרי תקופה במחלקת הנוער של פולהאם האנגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully