וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדמינטון: מקום 9 למישה זילברמן בגרנד פרי הזהב בהודו

30.1.2017 / 12:07

הישראלי הפסיד בשמינית הגמר לאלוף העולם לנוער לשעבר זולפדי זולקיפלי ממלזיה בשלוש מערכות. "התחלתי את השנה ברגל ימין ועם הרבה תקווה כי אתן פריצה נוספת העונה"

מישה זילברמן שחקן בדמינטון. GettyImages
טורניר מוצלח. זילברמן/GettyImages

מישה זילברמן פתח מצוין את שנת 2017 כשסיים במקום ה-9 של גראנד פרי הזהב בהודו שם הודח בשמינית הגמר על ידי אלוף העולם לנוער לשעבר זולפדי זולקיפלי ממלזיה. המחבט מספר 1 של הבדמינטון בישראל מדורג כעת 49 בעולם והוא צפוי להתקדם. "התחלתי את השנה ברגל ימין ועם הרבה תקווה כי אתן פריצה נוספת העונה", אמר זילברמן בסיום.

המאלזי ניצח פעמיים 21:15 במערכות מול זילברמן שפתח את הטורניר עם שני ניצחונות על יריבים מקומיים. זילברמן החל עם 0:2 במערכות על ג'ייספלד ובמשחק שלאחר מכן ניצח 1:2 את גולשן קומאר בתום משחק של יותר משעה. זילברמן הפסיד במערכה הראשונה 17:21 אבל הישווה ל-1:1 במערכות עם 16:21 ובמערכה השלישית שהיתה הצמודה מכולן ניצח לאחר הארכה 20:22 כדי לרשום טופ 16 בטורניר גדול כבר בתחילת השנה האזרחית.

בעניין אחר, הפתעה בדירוג האירופאי לנוער עד גיל 17 כשמקסים גרינלבט מדורג ראשון בזוגות בנים ובמקום הששי ביחידים ואילו בנערות מדורגת אלופת ישראל לנשים דנה דנילנקו במקום השלישי ביבשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully