וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא בית הדין של ההתאחדות: לא תהיה חריגה של דקה במועד ההעברות

30.1.2017 / 10:40

בפסק הדין שנתן בעניינו של רחמים צ'קול, אמנון סטרשנוב העביר מסר לקבוצות ליגת העל לפיו לא יאושרו איחורים ברישום שחקנים. גורם בהתאחדות: "מה שהיה עם ארבייטמן לא יחזור יותר"

אמנון סטרשנוב נשיא בית הדין של ההתאחדות לכדורגל. ברני ארדוב
אין איחורים. אמנון סטרשנוב/ברני ארדוב

נשיא בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, השופט אמנון סטרשנוב, הבהיר הבוקר בפסיקה שנתן בעניינו של הכדורגלן רחמים צ'קול כי בחלון ההעברות הנוכחי של קבוצות ליגת העל שייסגר ביום חמישי הקרוב בשעה 19.00 לא תהיה חריגה אפילו של דקה מהמועד וכי מי שלא יירשם לפני סגירת החלון לא יוכל להירשם בקבוצה חדשה.

מדובר במסר ברור לכל קבוצות ליגת העל שנמצאות במירוץ נגד השעון להחתמת שחקנים חדשים השבוע. הפסיקה של הנשיא סטרשנוב היתה כאמור בעניינו של רחמים צ'קול שרצה לעבור להפועל בקה גרבייה מליגה א' מהפועל נצרת עילית. מאחר שהרישום שלו הושלם כמה דקות לאחר השעה 19.00 בתאריך 18 בינואר שהיה התאריך האחרון לרישום שחקנים בליגות הנמוכות, סירב השופט סטרשנוב לאשר את ההעברה.

סטרנשוב הזכיר בפסיקה שלו מהבוקר כי בעבר היו מקרים בהם נשיא בית הדין העליון השופט אורי גורן אישר העברות גם אם הן חרגו מהזמן בכמה דקות, והבהיר כי הוא לא יאשר זאת מעתה. "השחקן צריך להתכבד ולזרז את הטיפול בעניינו ולא להמתין לרגע האחרון או יותר נכון לרגע שלאחר האחרון", כתב סטרשנוב. גורם בהתאחדות לכדורגל אמר בעקבות הפסיקה: "זה אור אדום בוהק לכל הקבוצות שלוקחות את הזמן השבוע ומחכות לרגע האחרון. מה שקרה בעבר עם שלומי ארבייטמן לא יהיה יותר. מי שלא יירשם בזמן, לא יוכל לעבור וגם איחור של דקה לא יתקבל. כל הקבוצות צריכות לקחת זאת בחשבון".

שחקן מ.ס אשדוד רחמים צ'קול מאוכזב. ברני ארדוב
הפסק דין בעניינו היה מסר לקבוצות ליגת העל. צ'קול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully