וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: לידור כהן חתם לשלוש שנים וחצי

30.1.2017 / 14:20

הקשר שגדל במועדון סגר לשלוש שנים וחצי, הלוזונים שילמו 850 אלף שקל על כרטיסו לבית"ר ירושלים. בעקבות הגעתו, עסקת חלוץ הלסינקי ננאמדי אודואמאדי פוצצה. אדאמוביץ' צפוי להשאר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזר הביתה. לידור כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

לידור כהן קשרה של בית"ר ירושלים חתם היום (שני) לשלוש וחצי שנים במכבי פתח תקוה. הבוקר פתחה הקבוצה במו"מ עם קשר בית"ר ירושלים והגישה לו הצעה כספית רשמית עד תום העונה וזה חתם בקבוצה שבה הוא גדל והחל את הקריירה שלו. פתח תקוה שילמה 850 אלף שקל תמורת כרטיסו של השחקן.

בעקבות הצטרפותו, עשויה עסקת חלוץ הלסינקי, ננאמדי אודואמאדי, פוצצה סופית. בעקבות כך, ננאד אדאמוביץ' כרגע צפוי להשאר בקבוצה, כאשר הסרבי הודיע לראשי המועדון כי הוא לא מתכוון להשתחרר מחוזהו ובשלב זה נראה שישאר עד סיום העונה. מוקדם יותר, גם אנס מחאמיד, מהפועל תל אביב, שיצא לאחרונה להתרשמות בבנפיקה ליסבון, הוצע למועדון, אך במועדון טוענים: "לא בטוח שכדאי לצרף עוד שחקנים. אנחנו לא רוצים לפגוע במרקם החברתי".

לידור כהן גדל במכבי פתח תקוה והחל לשחק בקבוצת הבוגרים שלה בעונת 2012/13. ביוני 2014 כהן חתם בבית"ר ירושלים, במדיה הוא רשם 85 הופעות וכבש 15 שערים. העונה חל פיחות במעמדו של השחקן שכבש ארבעה שערים, אך רשם 10 הופעות בהרכב של הקבוצה כשעוד שבע פעמים הוא נכנס כמחליף על ידי רן בן שמעון, כאשר בשני המשחקים האחרונים מול אשדוד בליגה ומול סכנין בגביע כהן לא נכלל בסגל הקבוצה.

עוד בנושא

מכבי פתח תקוה ניצחה את בני יהודה 0:2
קובי רפואה: "מעצבן שהחמצנו הרבה"

שחקני מכבי פתח תקוה מיחאי רומן, רומאריו פירס. מגד גוזני
"עזר לי מאוד". רומן עם פירס/מגד גוזני

מכבי פתח תקוה היא אחת ההפתעות הנעימות של העונה בליגת העל. אחרי 20 מחזורים, המלאבסים נמצאים במקום השלישי עם 36 נקודות - חמש יותר מלעירוני קרית שמונה הרביעית ונקודה פחות ממכבי תל אביב השנייה, לה משחק חסר. מהמוליכה הפועל באר שבע אגב, היא רחוקה עשר נקודות.

לשחקנים רבים בקבוצה חלק גדול בהצלחה. גידי קאניוק וגיא מלמד מרשימים מתחילת העונה וחוליית ההגנה נחשבת לאחת הקשוחות בליגה. בחלק ההתקפי, המוציא לפועל של הקבוצה הוא החלוץ הרומני, מיחאי רומן, שהגיע בתחילת העונה. רומן בן ה-24 הגיע לקבוצה מניימיכן ההולנדית, אחרי שכבש שער בודד בעונה וחצי, ומצא את הרשת בפעם הראשונה בליגה במהרה, כשכבש שער ניצחון לרשת של בני סכנין במחזור הרביעי. מאז - שבעה שערי ליגה ב-20 הופעות ועוד שער נוסף בגביע.

היום (שני), אחרי כחצי שנה בישראל, סיפק רומן הצצה לחייו בישראל בראיון שהעניק לתקשורת הרומנית.

"הסתגלתי לחיים בישראל מהר מאוד", אמר רומן בפתיחת הראיון. "היה לי מזל שרומאריו פירס היה פה. שיחקתי איתו בפטרולול פלוישטי; הוא מדבר רומנית וזה עזר לי מאוד להתאקלם. ההתחלה הייתה קצת קשה, כי אני לא חזק באנגלית, אבל מהר מאוד זה הסתדר והתרגלתי לחברים החדשים שלי בקבוצה".

"אם מכבי פתח תקוה תממש את סעיף הרכישה? אני חושב שאנשים פה רוצים לקנות את הכרטיס שלי מניימיכן, אך זה תלוי אם הם יצליחו להגיע להבנות מולם. אני חושב שההולנדים עוד לא יודעים אם הם רוצים למכור אותי בעצמם".

"לא דיברתי עם אובידיו הובאן לפני השגעתי", הוסיף החלוץ. "דיברתי עם ויורל ניקוארה, אשר שיחק במכבי פתח תקוה על בסיס יומי. הוא המליץ לי להגיע לפה ואפילו שכנע אותי. כמובן שההחלטה הסופית הייתה שלי, אבל הוא סיפר לי רק דברים טובים על ישראל".

"אני בסך הכול חמישה חודשים פה", אמר רומן. "אני רוצה להישאר פה ולעשות עבודה טובה יותר, ולכבוש כמה שיותר שערים. רק לאחר מכן אחליט אם אני רוצה להישאר פה או לחזור להולנד. בינתיים טוב לי פה; אני משחק ולא סובל מפציעות. כשאסיים את תקופת ההשאלה שלי, אחליט איפה אשחק בעונה הבאה".

בתוך כך, אחרי הצטרפותו של דובב גבאי, במכבי פתח תקוה ממתינים גם לחלוץ הלסינקי, ננאמדי אודואמאדי. אתמול ביקשו במועדון להוציא לשחקן ויזה, אך הם טרם קיבלו אישור סופי שהשחקן יכול לנחות בארץ. "אמרו לנו שעד היום נקבל אישור ושמחר הוא ינחת בישראל לבדיקות", אמרו אתמול במועדון. אנס מחאמיד, מהפועל תל אביב, שיצא לאחרונה להתרשמות בבנפיקה ליסבון, כבר הוצע למועדון.

הבוקר סגר החלוץ עוז פרץ לשנתיים וחצי בהפועל רמת גן. כזכור, החלוץ קיבל אישור לעזוב את הקבוצה יחד עם ניראל מחפוד ומוחמד כליבאת, וכעת הוא עוזב רשמית את המועדון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully