וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: סוכמה העברתו של אמיר עגייב. קובי רפואה: "מעצבן שהחמצנו הרבה"

החלוץ שעזב לאומוניה ניקוסיה חוזר למדים הזהובים, כך הודיעה הקבוצה כשעה לאחר ההפסד 2:0 על מכבי פתח תקוה. מאמן המנצחת: "לקחתי את מנור סולומון בתור פרויקט. הוא שחקן מצוין"

אמיר עגייב שחקן בני יהודה. קובי אליהו
ברוך שובך. עגייב/קובי אליהו

לאחר שעזב את בני יהודה לטובת הליגה הקפריסאית, שב היום (שבת) אמיר עגייב ללבוש את המדים הזהובים. כשעה לאחר ההפסד 2:0 למכבי פתח תקוה, הודיעה הקבוצה כי סוכמה העברתו של החלוץ מאומוניה ניקוסיה.

עגייב בן ה-24 גדל במחלקת הנוער של בני יהודה ושיחק בקבוצה הבוגרת מ-2009 ועד הקיץ שעבר, אז עזב לאומוניה ניקוסיה. במדי הקבוצה הקפריסאית כבש במדיה לרשת בית"ר ירושלים במוקדמות הליגה האירופית ופתח גם את הליגה עם צמד, אבל מאז 2 באוקטובר לא שיחק שוב בליגה (שש הופעות בלבד) לאחר שהקבוצה שינתה שיטה והוא לא מצא את מקומו.

לפני כשבועיים קיבל הזדמנות חוזרת כמחליף בגביע, אך לאורך כל התקופה ניסתה אומוניה להעבירו בחזרה לבני יהודה. הערב זה קרה.

רומן עם קאניוק/מגד גוזני

11 משחקים רצופים ללא הפסד, מאזן נקי מהפסדים במגרש הביתי ומקום שלישי: אלו הנתונים של מכבי פתח תקוה עד כה העונה בליגת העל. הערב (שבת) המלאבסים ניצחו גם את בני יהודה (0:2) וצימקו את הפער מהצהובים, להם משחק חסר, לנקודה.

"המחצית הראשונה שלנו הייתה פנטסטית", ציין קובי רפואה. "בכדורגל, הדבר החשוב ביותר הוא קבלת החלטות, ואני שמח שהשחקנים שלי יודעים לבצע זאת היטב. מעצבן אותי שהחמצנו הרבה, אבל נעבוד על זה. לקחתי את מנור סולומון בתור פרויקט. הוא שחקן מצוין, למרות שהוא צריך להשתפשף. הוא משחק לא בגלל שיש לו עיניים יפות. הוא יהיה שחקן מוביל במכבי פתח תקוה".

"הפסד כואב, הגיע לנו קצת יותר", אמר ניסן יחזקאל. "העזנו הרבה במחצית השנייה, זאת לעומת המחצית הראשונה. חיזוק? מסרנו שמות לבעל הבית. הסגל קצר ואנחנו צריכים להתחזק. ראינו כמה בני יהודה מסוכנת בחלק הקדמי. נצטרך לאסוף את עצמנו כדי להישאר בליגה. אנחנו במלחמת הישרדות, והיא תימשך עד הסוף".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ניצחה את בני יהודה 0:2

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully