וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני סכנין מאושרים: "אנחנו קבוצה ששווה פלייאוף עליון"

30.1.2017 / 9:20

אחרי הניצחון על אשקלון, בסכנין מכוונים גבוה. בקבוצה מצפים מראשי מכבי חיפה שלא לחזור מהם על הסיכום בעסקת ג'אבר: "אם ייפתר עניין התשלומים, העסקה תיחתם. בונים עליו לטווח הארוך". מחמאות לאבידור ושמש

שחקני בני סכנין חוגגים. אדריאן הרבשטיין
סכנין חולמת על טופ 6/אדריאן הרבשטיין

בבני סכנין היו מרוצים מאוד מהניצחון אתמול (ראשון) 0:1 על הפועל אשקלון. הניצחון העלה את הקבוצה למקום השישי, לפחות עד המשחק הערב של מכבי חיפה מול מכבי תל אביב. בנוסף, הקבוצה ברחה מעט להפועל חיפה ומ.ס. אשדוד: "יש פה קבוצה ששווה פלייאוף עליון", אמר גורם במועדון, "בסיבוב השני אנחנו מוכיחים עוצמה. גם במשחק לא טוב כמו אתמול ידענו לנצח וזה חשוב". בקבוצה לא אהבו את היכולת, אך החמיאו ליובל אבידור ועידן שמש, שהיו מנקודות האור הבודדות במשחק.

בקבוצה החתימו את ליסאנה דאו, אך הוא מחלים מפציעה וצפוי להיכנס לכושר מלא רק בעוד כמה שבועות. לגבי עטאא ג'אבר, מקווים בסכנין שהעסקה מול מכבי חיפה אכן תיחתם. למרות הסיכום בין המועדונים, בקבוצה נתקלים בקשיים מול הירוקים בכל הנוגע לפריסת התשלומים: "אם ייפתר עניין התשלומים, העסקה תיחתם", אמר גורם בהנהלת סכנין, "ג'אבר הבהיר שהוא רוצה לשחק אצלנו וחיפה צריכה לכבד את זה. אנחנו בונים עליו לטווח הארוך".

עוד בנושא:

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 0:1 את הפועל אשקלון
דאו חתם בסכנין עד סוף העונה, אבוקסיס: "מעכשיו כל משחק הוא גמר גביע"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully