וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאו חתם בסכנין עד סוף העונה, אבוקסיס: "מעכשיו כל משחק הוא גמר גביע"

29.1.2017 / 21:30

השחקן בן ה-20 מחוף השנהב יהיה הזר הרביעי במועדון. המאמן אמר לאחר ה-0:1 על הפועל אשקלון: "היינו מאורגנים היום, מאוד שמח שדאו מצטרף". יובל נעים: "מסמנים אותנו, אבל לא נרד"

לאסינה דאו שחקן הפועל אשקלון לפני ניסו קפילוטו שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מאשקלון לסכנין. לאסינה דאו/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין הודיעה הערב (ראשון) על צירופו של החלוץ לאסינה דאו, ששיחק כמה חודשים בהפועל אשקלון לפני ששוחרר בתחילת החודש. דאו חתם על חוזה עד סוף העונה באמצעות סוכניו מאיר ריפמן וטום מור, כשלסכנין תהיה אופציה להחתימו לשנתיים נוספות.

דאו בן ה-20 הגיע לאשקלון בספטמבר מקבוצת אקטובה הקזחית וכבש שלושה שערים בליגת העל: בתבוסות 5:1 להפועל באר שבע ו-4:1 לקרית שמונה וגם את שער הניצחון מול בני יהודה. החלוץ מחוף השנהב יהיה הזר הרביעי בסגל של בני סכנין, לצד אברהם פאס, וונדרסון וז'אורז'יניו.

ללא דאו, סכנין ניצחה את אשקלון 0:1 משער של עידן שמש. בסיום סיכמו המאמנים את המשחק, כשיוסי אבוקסיס דיבר גם על הרכש החדש.

עוד בנושא:

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 0:1 את הפועל אשקלון

יוסי אבוקסיס בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
מרוצה גם מהרכש. יוסי אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

אבוקסיס אמר: "שלטנו לאורך כל המשחק היום. אולי לא הגענו להרבה מצבים, אבל גם לא הפקרנו את ההגנה וזה היה חשוב מאוד. אמרתי לשחקנים שאפשר לנצח גם בדקה ה-80 ואני שמח שהם הקשיבו לי. מגיע להם כל הכבוד, היתה לנו סבלנות והיא השתלמה. אני שמח שברחנו מהתחתית אבל מעכשיו כל משחק הוא גמר גביע, אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון. באנו מוכנים מאוד למשחק היום. אפילו שניסו להרדים אותנו לפני, אמרו שיהיה קל, הדברים האלה הם אסון בכדורגל. למרות זאת היינו מאורגנים וצלחנו משחק קשה מול יריבה שסגרה כמו שצריך".

על עידן שמש שכבש את שער הניצחון הוסיף: "מהתחלה אמרתי לו שלא נשחרר אותו. לפעמים עושים שינויים בהרכב בהתאם למשחק ובהתאם לסיטואציה, אבל אני בהחלט רוצה אותו בסגל. הוא רעב ורוצה להצליח, אני שמח בשבילו על הגול כי רואים כמה הוא רוצה. בכל מקרה, זה לא משנה מי כובש אלא אם אנחנו מנצחים כקבוצה".

המאמן הוסיף על לאסינה דאו: "מאוד רציתי אותו, הוא שחקן שיכול לעזור לנו ואני שמח מכך שהוא מצטרף. הסגל שלנו לא רחב לעומת קבוצות אחרות, אבל מגיע כל הכבוד להנהלה שלנו שלא חוסכת וכשאני מבקש משהו הם נענים לכך".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יובל נעים הפועל אשקלון. אדריאן הרבשטיין
"אי אפשר לנצח כשלא עושים כלום בחלק הקדמי". יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

המאמן המפסיד, יובל נעים אמר: "עמדנו היום כמו שצריך על המגרש אבל החלק הקדמי שלנו היה אנמי. אי אפשר לשחק כדורגל שהשחקנים שלנו לא עושים פעולות אישיות. אמנם עמדנו מול קבוצה טובה, אבל כשלא עושים דאבל פס כמו שצריך, לא רצים לעומק ולא עושים פעולות טובות בהתקפה בסוף מקבלים גול. חבל מאוד, אני חושב שהיינו יכולים לצאת עם נקודה. אני לא מיואש אבל מאוכזב. אפילו שסכנין החזיקו יותר בכדור, המשחק הזה הלך לכיוון של 0:0 וחבל שלא שמרנו על כך".

נעים המשיך: "כשלא עושים כלום בחלק הקדמי, זה המקסימום שאפשר להשיג. יש דברים טובים שאפשר לקחת מהמשחק אבל אני מקווה שנשתפר איפה שצריך בהמשך הדרך. אני כן מאמין שנשאר בסוף. כולם מסמנים אותנו, אבל אנחנו לא נרד ליגה. עשינו דברים יפים בחלון ההעברות והשחקנים שצירפנו יוסיפו לנו, מנגה ישחק כבר בשבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully