וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: צרפת זכתה באליפות העולם אחרי ניצחון 26:33 על נורבגיה

מארחת הטורניר שמרה על התואר שלה והפכה לשיאנית הזכיות עם הנפה שישית. השוער תיירי אומייה הוא הראשון אי פעם עם חמש מדליות זהב, ניקולה קרבאטיץ' כיכב עם שישה שערים

נבחרת צרפת בכדוריד אחרי זכייתה באליפות העולם. רויטרס
עשו היסטוריה. שחקני נבחרת צרפת/רויטרס

נבחרת צרפת העמיקה הערב (ראשון) את שליטתה בכדוריד העולמי, אחרי שניצחה בגמר אליפות העולם את נורבגיה 26:33 וזכתה בתואר בפעם השנייה ברציפות והשישית אי פעם. הצרפתים הפכו לשיאני הזכיות, כאשר השוער בן ה-40 תיירי אומייה קבע גם הוא שיא היסטורי עם מדליית זהב חמישית.

שחקני נבחרת צרפת חוגגים. רויטרס
שואו לעיני הקהל הביתי. ניקולה קרבאטיץ' עם החברים/רויטרס

נורבגיה המפתיעה הייתה חזק בעניינים במחצית הראשונה. היא הובילה 5:7 ו-7:10 בהנהגתו של אספן לי האנסן, והמשיכה ל-13:16, אך בסופו של דבר צרפת הייתה זו שירדה להפסקה ביתרון קל 17:18. המחצית השנייה כבר הייתה בשליטה מוחלטת של הטריקולור, עם הכוכב ניקולה קרבאטיץ' שהבקיע שישה שערים וסחף את נבחרתו להגדלת הפער. צרפת ברחה ל-19:24, השוער ונסן ז'ראר סיפק שמונה עצירות (11 במשחק כולו) כדי לברוח ל-23:30 ונורבגיה הרימה ידיים מול החגיגות של המארחים.

צרפת, המודרכת על ידי שחקן העבר דידייה דינאר, זכתה בשמונה מעשרת הטורנירים הגדולים מאז 2008. היא כשלה רק באליפות העולם 2013 (רבע הגמר) ובטורניר האולימפי בריו, בו הפסידה בגמר לדנמרק והסתפקה במדליית הכסף. מבין שש הזכיות שלה באליפות העולם, זו הפעם השנייה שזה קורה בבית, אחרי התואר ב-2001.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ניקולה קרבאטיץ' שחקן נבחרת צרפת בכדוריד עם הגביע העולמי. רויטרס
הכוכב ניקולה קרבאטיץ' עם הגביע/רויטרס
נבחרת צרפת בכדוריד אחרי זכייתה באליפות העולם. רויטרס
שחקני נבחרת צרפת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully