וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו השיגה 1:1 דרמטי מול פריס סן ז'רמן עם שער בדקה ה-93

מותחן אדיר בקרב הענקיות בליג 1: דראקסלר זרק עצמו ברחבה וקבאני דייק בפנדל (81), אך ברנרדו סילבה ירה את השוויון עמוק בתוך תוספת הזמן. מונאקו ראשונה, ניס שנייה עם 1:3 על גנגאן

שחקני מונאקו חוגגים. AP
ברגע האחרון. ברנרדו סילבה חוגג עם החברים/AP

צמרת הליגה הצרפתית ממשיכה לרתוח. פריס סן ז'רמן ומונאקו נפרדו ב-1:1 דרמטי, כאשר האלופה כבשה מפנדל שערורייתי בדקה ה-81 והמוליכה השיגה שוויון מוצדק בדקה השלישית של תוספת הזמן. ניס השנייה השתוותה למונאקו אחרי 1:3 ביתי על גנגאן.

רדאמל פלקאו שחקן מונאקו לפני טיאגו מוטה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
מונאקו הייתה טובה יותר. רדאמל פלקאו מול טיאגו מוטה/רויטרס

פריס סן ז'רמן - מונאקו 1:1

דרמה גדולה בפארק דה פראנס. פריס סן ז'רמן קיבלה פנדל שערורייתי והייתה בדרך לניצחון בית ראשון בליגה על מונאקו מאז פברואר 2007, אך ברנרדו סילבה כפה שוויון (יותר ממוצדק) עם בעיטה שטוחה שהכניעה את אלפונס אראולה בדקה ה-93. האורחת הייתה עדיפה ברוב שלבי המשחק, כאשר קווין טראפ הציל מול רדאמל פלקאו ותומא למאר. השוער הגרמני נפצע והוחלף בדקה ה-53, ופ.ס.ז' שילמה על כך בסיום. עוד לפני כן, יוליאן דראקסלר זרק עצמו ברחבה וקיבל שריקה מוזרה מהשופט פרנק שניידר. אדינסון קבאני כבש את ה-21 שלו בליגה בדקה ה-81 וגם רכש 30 מיליון היורו מבנפיקה, גונסאלו גדש, נכנס כדי להחזיק בכדור, אבל אז הגיע ברנרדו סילבה. אורח הכבוד רונאלדיניו התאכזב, אבל הליגה הרוויחה. שתי הקבוצות נעצרו אחרי רצף של שישה ניצחונות בכל המסגרות, המאבק המשולש יימשך.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
הפער נותר בעינו. אדינסון קבאני/רויטרס

ניס - גנגאן 1:3

הקבוצה של לוסיאן פאבר חזרה לשכנע לעיני הקהל הביתי, אחרי רצף מאכזב של שלוש תוצאות תיקו בליגה. כבר בדקה ה-11 הגיע שער פנטסטי של אלסאן פלאה, שביצע דאבל-פס עם ולנטין איסריק, קיבל ממנו מסירת עומק נהדרת בעקב, עבר את השוער וכבש. ז'אן מישל סרי, שחזר לניס אחרי הדחה מוקדמת עם חוף השנהב בשלב הבתים של אליפות אפריקה, נעזר במגן אורח כדי לעשות 0:2 בדקה ה-38. גנגאן רק צימקה עם שער יפה של ג'ימי בריאן בדקה ה-63, לפני שמריו באלוטלי סגר עניין בדקה ה-87 עם שערו התשיעי העונה בליגה.

טולוז - סנט אטיין 3:0
לסנט אטיין: נולן רו (9 ו-67 בפנדלים), קווין מונה פאקה (55)

ז'אן מישל סרי שחקן ניס. רויטרס
חזר מאליפות אפריקה וחזר לחייך. ז'אן מישל סרי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully