וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: מוחמד כליבאת חתם עד לתום העונה

החלוץ (26), שהיה מבוקש על ידי מספר קבוצות בליגת העל, בחר בסופו של דבר בזו של חיים סילבס. כליבאת, שהפך להחתמה השלישית של האדומים בינואר, כבש שני שערי ליגה העונה והוסיף עוד שלושה בישולים

מוחמד כליבאת חותם בהפועל רעננה. האתר הרשמי של הפועל רעננה, אתר רשמי
החתמה שלישית בינואר. כליבאת/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל רעננה

הפועל רעננה ממשיכה להתחזק. היום (ראשון) הודיעה הקבוצה על החתמתו של החלוץ מוחמד כליבאת, שהושאל ממכבי פתח תקוה עד לסיום העונה, ובכך הפך להחתמה השלישית בינואר אחרי יובל שבתאי ושמעון אבוחצירה. לשחקן חוזה עד לתום העונה אצל המלאבסים, מה שאומר שבסיום העונה, עת יסיים את השאלתו ברעננה, הוא יהפוך לשחקן חופשי.

כליבאת היה מבוקש במספר קבוצות בליגת העל, וביניהן הפועל כפר סבא, שעשתה מאמצים גדולים לצרפו. המאמן החדש של הקבוצה אלי כהן שאימן אותו בעבר, שוחח עמו בניסיון לצרפו, אך כמו במקרה של אבוחצירה, גם כליבאת העדיף בסופו של דבר לחתום בקבוצה של חיים סילבס.

כליבאת בן ה-26 החל את הקריירה בנצרת עילית, אך מהר מאוד עבר למכבי חיפה. הירוקים השאילו אותו למספר קבוצות, ביניהן הפועל עכו, מכבי נתניה, בני סכנין ומכבי פתח תקוה, שבתחילת העונה החליטה לרכוש אותו. אלא שבמועדון החליטו לוותר על שירותיו, ולאחר שכבש שני שערי ליגה העונה והוסיף שלושה בישולים, ינסה לטפס עם הפועל רעננה במעלה הפסגה.

עוד בנושא

הפועל רעננה גברה 0:1 על הפועל כפר סבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully