וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל גרנט: "אבא שלי הוא המאמן הכי טוב שהיה בארץ. איך אפשר להתווכח?" || "הפודיום"

הידיעות על אביו בתקשורת בגאנה ("דפוק לגמרי"), המשך הקריירה שלו ("אין לו מה להישאר בגאנה, הוא עשה את שלו"), הפחד המשפחתי מפנדלים ואיך הכניס את שון רייט פיליפס להרכב צ'לסי כשהיה בן 14. דניאל גרנט, שחקן, מכביסט והבן של צופית ואברהם, התארח בפודקאסט "הפודיום"

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. AP
תור הבן לדבר. אברהם גרנט/AP

דניאל גרנט, שחקן ("לצבי יש בעיה"), מכביסט (בדעיכה קלה) והבן-של (צופית ואברהם) התארח בפודקאסט "הפודיום" ביום חמישי האחרון. דיברנו על אליפות אפריקה לקראת רבע הגמר של אביו מול קונגו ביום ראשון, על הפחד מפנדלים, התקשורת הגנאית, הישראלית והבריטית, ההתעלמות מכריסטיאנו רונאלדו ואיך הכניס להרכב את שון רייט פיליפס.

18:00: גאנה - הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו
מכשירי אייפון/אייטונס
סאונדקלאוד

להאזנה לפרק המלא:

לו"ז האזנה:

חוויות מהדרבי של בלגרד (01:00), גאנה נגד מצרים - האם שתי הנבחרות רצו להפסיד? (03:00), הפחד מפנדלים - זיכרונות איומים ממוסקבה (07:00), התקשורת הגנאית (15:00), עצות לאבא - הסיפור על שון רייט פיליפס (20:00), אברם וגאנה - הסוף (22:00), היום בו הודיע: אני מאמן צ'לסי (24:00), "עשה הכול דרך קשרים? זה הזוי" (28:00), קריירת המשחק שלו (32:30), אהדתו למכבי תל אביב (37:00), ההתעלמות מכריסטיאנו רונאלדו והאהבה לליאו מסי (41:00).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
seperator

ציטוטים נבחרים:

על התקשורת הגנאית: "זה דפוק לגמרי. הרי מה כל הזמן אומרים? שהוא לא מזמן שחקנים מהליגה המקומית. כאילו, מה הם רוצים? אם בנבחרת ישראל היו 11 ישראלים בפרמיירליג, מישהו היה מזמן שחקנים ממכבי או מבאר שבע? וגם אם כן, הם היו יושבים על הספסל. זה סתם לחפש, לעשות כותרת".

על דיוני הכדורגל בין אברהם גרנט לבינו: "הוא מקשיב לי מאוד, מקשיב לאימא שלי בעיקר, בנושאי תקשורת. אבל הוא אוהב לשאול ואוהב להקשיב. כשהייתי בן 14 ואבא שלי אימן את צ'לסי הוא התקשר אליי לפני משחק ושאל 'מה אתה אומר, לשים בהרכב את קאלו או את שון רייט פיליפס?' אמרתי לו 'שים את שון רייט פיליפס'. אני אוהב שחקנים מהירים והוא היה מטוס. אבא הקשיב לי, שם אותו בהרכב והוא בישל שני גולים".

על סיום החוזה של אביו בגאנה: "אין לו מה להישאר שם. הוא עשה את שלו. הגיע לגמר פעם קודמת והלוואי שיזכה באליפות השנה. נגמר לו החוזה, הוא רוצה להתקדם, וכמה שהתקשורת מעצימה דברים יש המון אמת בזה שיש בעיות. לא עם השחקנים אבל עם ההתנהלות שם. הם לא אוהבים לא-להתלונן והוא - אין לו כוח לזה כבר. ואני חושב שהוא כבר רוצה להתקדם. הוא הוכיח הרבה בגאנה".

על הדעות בישראל לגביו: "הוא המאמן הכי גדול שהיה פה. אני לא חושב שיש ספק בכלל - איך אפשר להתווכח? מאיפה זה בא?… אני לא מחפש שכל הישראלים יפרגנו לאבא שלי רק כי הוא ישראלי. אם אתה חושב למשל שמאמן מצרים יותר טוב, אתה לא צריך להגיד שאבא שלי טוב יותר רק כי הוא ישראלי. ברור שתגיד את הדעה שלך. אבל כשאתה אומר 'הוא לא הצליח', 'הוא עשה הכול דרך קשרים', זה קצת הזוי. כי הבן-אדם לקח נבחרת גאנה לא פייבוריטית והגיע לגמר והפסיד רק בפנדלים. ואותו דבר בצ'לסי. אוקיי, נגיד הגיע דרך קשרים? אבל לקח אותם לגמר ועוד פעם הפסיד בפנדלים. זה שטויות. אתה לא יכול להתווכח עם הישגים".

על קריירת המשחק שלו: "אף פעם זה לא באמת עניין אותי. עד לפני שנתיים לא עניין אותי שום דבר. ואז התחלתי לראות סדרה, 'בלאקליסט', והתלהבתי מהשחקן הראשי ואמרתי 'יואו, אני חייב להיות ככה'. עשיתי הרבה אודישנים ופתאום רציתי לקחת את זה יותר ברצינות. אז השתתפתי בסדרה של צביקה הדר. הוא הבן-אדם הכי מצחיק שיש".

orenjos@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully