וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון באליפות אפריקה: אברהם גרנט וגאנה מחפשים מקום בחצי הגמר

הכוכבים השחורים יתמודדו על הכרטיס לטופ 4 מול הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, שהרשימה מאוד בשלב הבתים וסיימה שלישית באליפות הקודמת (18:00, ספורט 5 ו-HD)

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. AP
יתאושש מההפסד למצרים? גרנט ?/AP

שלב רבע הגמר של אליפות אפריקה יימשך מחר (ראשון, 18:00, ספורט 5 ו-HD), כאשר נבחרת גאנה, עם אברהם גרנט על הקווים, תתמודד מול הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו על הכרטיס לטופ 4 של היבשת.

הכוכבים השחורים פתחו את הטורניר עם שני ניצחונות, שניהם 0:1 על אוגנדה ומאלי, לפני שהפסידו 1:0 במחזור השלישי והאחרון מול מצרים. אותו הפסד סידר לגאנה, לפחות על הנייר, משחק קצת יותר קל, שכן במקום לפגוש את מרוקו המאיימת (או את חוף השנהב שהודחה בבושת פנים), היא תשחק מול הנמרים.

בטורניר לפני שנתיים, הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו עשתה את כל הדרך לחצי הגמר וסיימה במקום השלישי, הישג השיא שלה מאז 1998. תוסיפו לכך יכולת מרשימה בשלב הבתים, אותו סיימה הנבחרת של פלורן איבנגה עם שבע נקודות, בעיקר בזכות שער בכל משחק של השחקן המצטיין בטורניר עד כה, ג'וניור קבאנגה ותקלו משחק לא פשוט בכלל עבור גאנה, אך גם כזה שסגנית אלופת היבשת בהחלט יכולה לעבור. אסמואה ג'יאן, שנפצע מול מצרים, סובל מפגיעה פחות חמורה מהחשש הראשוני וצפוי להיות כשיר.

המפגש האחרון בין הנבחרות היה לפני שלוש שנים והסתיים ב-0:1 של גאנה, שלא הפסידה לרפובליקה הדמוקרטית של קונגו מאז אליפות אפריקה של 1998, אז נכנעה 1:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully