וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקגרגור: "100 אחוז שאלחם בפלויד". מייוות'ר: "אחזור לזירה בשבילו"

אחרי שמועות רבות, נראה שהקרב בין אלוף ה-UFC לאחד המתאגרפים הגדולים בכל הזמנים קרוב מתמיד. האירי: "לא מעניין אותי להילחם ב-UFC, מאמין שהקרב הבא שלי יהיה מולו". האמריקאי: "עוד לא יודע מתי זה יקרה"

קונור מקגרגור. AP
מתרגשים? מקגרגור/AP

אם עד עתה היה נראה שקרב בין אלוף ה-UFC ואחד מלוחמי ה-MMA הגדולים בכל הזמנים, קונור מקגרגור, לבין גדול המתאגרפים בכל הזמנים, פלויד מייוות'ר, הינו בגדר חלום בלבד, הלילה (בין שבת לראשון) חלה תפנית רצינית בעלילה, אשר עשויה לשמח עד מאוד את חובבי אומנויות הלחימה. הלוחם האירי בעל הפה הגדול לקח חלק בראיון נרחב, בו התייחס לאפשרות שיילחם במתאגרף האמריקאי שתלה את הכפפות, והצית את דמיונם של רבים, כשגם מייוות'ר עצמו דיבר על הקרב והשאיר לא מעט סיבות לאופטימיות.

מייוות'ר, כזכור, דורש 100 מיליון דולר כדי להילחם באירי, שהודיע כי הוא דורש סכום זהה. "הוא רוצה 100 מיליון דולר? אתן לו 15 ונסגור סיפור", אמר המתאגרף כששמע את בקשתו של האירי. נשיא ה-UFC, דיינה ווייט, התייחס גם הוא לנושא בעבר, כשאמר: "הצעתי לכל אחד מהם 25 מיליון דולר, פלוס אחוזים ממכירות, כדי להיכנס לזירה".

"מה הסיכוי שאלחם במייוות'ר? 100 אחוז", אמר מקגרגור במהלך הראיון. "אני מאמין שכבר בקרב הקרוב אלחם נגדו, ומאמין שזה יהיה הקרב הראשון שיניב רווחים של יותר ממיליארד דולרים. אני מעריך שהוא ייערך בסוף השנה או בתחילת 2018. בכל אופן, כפפות האגרוף כבר מוכנות. יש את ה-UFC, יש את הארגון של מייוות'ר, ועכשיו יש גם ארגון על שם מקגרגור. אף אחד לא הבוס שלי. לוחמים רבים ב-UFC מתחרים בתחרויות ג'יו ג'יטסו שונות, אז איך הם יכולים להגיד לי לא להשתתף בקרב אגרוף?".

מקגרגור הוסיף: "בואו נודה, פלויד מפחד. הוא מנסה להתחמק מקרב, ומנסה לקבוע חוקים שיעזרו לו. אני לא זקוק לשום חוק. בכל מקרה, אם הוא יסכים, זה יהיה הקרב הקל בקריירה שלי. הצחקוקים מסביב רק מדרבנים אותי. אני מרגיש כמו בתחילת הקריירה שלי - כשאנשים לא האמינו בי ופקפקו בי. בכל מקרה, לא מעניין אותי כרגע להילחם בעוד איזה לוחם בטלן של ה-UFC".

מייוות'ר, שהודיע על פרישה מענף האגרוף בספטמבר 2015, לא נשאר חייב והגיב לדבריו של הלוחם: "סביר להניח שהקרב בינינו ייערך. אם אחזור לזירה, זה יהיה רק כדי לפגוש אותו, ולא אף אחד אחר. מתי הקרב ייערך? אני לא יודע, יש כל מיני פרטים שצריך לברר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מקגרגור, 28, חדר בסערה לעולם ה-MMA והגיע ל-UFC - ארגון אומנויות הלחימה הגדול בעולם - ב-2013. מאז הוא סחף רבים והפך לאחד הלוחמים האהובים והשנויים במחלוקת בתולדות הענף. הוא מחזיק בחגורות האליפות מטעם ה-UFC בשני משקלים שונים (קל ונוצה) לאחר שניצח את אדי אלבארז בקרב האחרון שלו, אשר נערך בנובמבר 2016 בלאס וגאס.

מייוות'ר, שיחגוג בקרוב 40, הודיע על פרישה מענף האגרוף בספטמבר 2015 עם מאזן מושלם של 0:49. הוא נחשב לאחד המתאגרפים הגדולים בכל הזמנים ולמתאגרף ההגנתי הטוב אי פעם. האמריקאי גבר בקרוב האחרון שלו בקריירה על אנדרה ברטו, זאת לאחר שניצח בקרב המאה, שנערך ב-2 במאי 2015, את מני פאקיאו הפיליפיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully