וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט מפקיד את גולדן סטייט בידיים של קרי: "אתאים את עצמי אליו"

KD יזם סדרת שיחות אישיות עם חברו בעקבות פתיחת העונה הבינונית שלו. בתגובה, קרי הפגיז 43 נקודות מול הקליפרס: "הוא המנוע שלנו". וגם: ב-NBA מודאגים מהסנקציה של דונלד טראמפ

עריכת וידאו: מתן חדד

קליבלנד נמצאת בעיצומו של עוד משבר, יוסטון מדשדשת, סן אנטוניו מרשימה אבל סובלת מלא מעט פציעות מדאיגות, וכשזה המצב, נראה שלאף אחת ב-NBA אין באמת תשובות לדומיננטיות של גולדן סטייט. הווריירס רמסו הלילה (בין שבת לראשון) את הקליפרס ב-46 הפרש, 98:144, הגיעו לתשעה ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים ובעיקר קיבלו שוב את סטף הישן והטוב.

MVP השנתיים הקודמות לאט לאט מוריד חלודה וחוזר לעצמו, והלילה הוא שוב נראה כמו השחקן הבלתי עציר שקובע סטנדרטים חדשים של צליפות מבחוץ. קרי קלע 43 נקודות ותשע שלשות, כולל אחת מהחצי על הבאזר של הרבע השני. בעונה שעברה הוא צלף כמה וכמה ניסיונות ממרחקים כאלה, אבל העונה החטיא את כל שבעת הניסיונות הקודמים עד הלילה.

עוד בנושא:

חוזר לעצמו: קרי להט עם 43 נקודות, גולדן סטייט רמסה את הקליפרס
דיווח: הניקס והקליפרס מחפשות אחר קבוצה שלישית לטרייד של אנתוני

שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, קווין דוראנט. AP
השיחות עזרו לו. דוראנט וקרי/AP

מה שאולי הוביל לחזרה לעניינים של קרי היא סדרת שיחות שערך עם קווין דוראנט. סטיב קר כבר הודה שאחת הבעיות של סטף העונה היא העובדה שנוכחותו של דוראנט מכריחה אותו לשחק בצורה שונה אליה הוא לא רגיל, בעקבות זאת החליט דוראנט לקיים מספר שיחות עם חברו לקבוצה, בעיקר באימונים וטיסות, בהן ביקש ממנו לשחק כמו שהוא רגיל, בעוד KD עצמו יסתגל לסגנון הזה.

"אמרתי לו 'אל תדאג לי, שחק את המשחק שלך ואני כבר אפענח איך אני משתלב בתוך זה. אתה המנוע של הקבוצה ואני יודע את זה. אני לא מנסה להגיע לפה ולהרגיש שכל סובב סביבי. אני אשחק בהתאם אליך'". דוראנט הוסיף ש"אני משחק את המשחק הזה מספיק זמן, כולם יודעים למה אני מסוגל ולמה לא, אני יודע שאני יכול לקלוע ומוצא דרכים לעשות את זה בדרך כלל".

קרי סיפר ש"מדיאלוגים כאלה נוצרת כימיה ותיאום שעוזרת לך להשתפר. אני וקווין מבינים לאט לאט מה השני צריך לשמוע כדי לטרוף את הפרקט ולהיות מפוקס. אנחנו נותנים גב אחד לשני, ואני חושב ששנינו זקוקים לזה".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
סטיב קר, גולדן סטייט וורירס. AP
דורסניים במיוחד. קר/AP

קרי הוסיף שהשיחות עם דוראנט "בהחלט עזרו לי" והסביר: "יש לי מספיק מוטיבציה ושאיפות משל עצמי, אבל לפעמים אתה יכול להיעזר במישהו שמשקף לך את הדברים מבחוץ ונותן לך פרספקטיבה אחרת".

ברבע השלישי קרי קלע 25 נקודות, שתיים יותר ממה שהקליפרס השיגו ב-12 הדקות הללו. בסך הכל סטף עומד מתחילת הקריירה על חמישה רבעים בהם קלע 25 נקודות ומעלה, יותר מכל שחקן ב-15 השנים האחרונות ב-NBA (לקובי בריאנט היו ארבעה כאלה וקליי תומפסון שלושה). השיפור שלו לאחרונה בא לידי ביטוי גם בסטטיסטיקה: מ-3.2 שלשות מ-8.5 ניסיונות למשחק בחודש דצמבר הוא קפץ ל-4.9 מ-11 ניסיונות (43 אחוז) בחודש ינואר.

גם דריימונד גרין אמר ש"היה מדהים לצפות בסטף הלילה. ראיתי אותו כבר עושה דברים אדירים, וכבר מתחילת המשחק ידעתי שזה הולך להיות אחד מאותם משחקים", ואנדרה איגודלה הוסיף ש"אתה יודע שהוא בזון ברגע שנכנסת לו זריקה כמו זו שזרק מהחצי. ברגע שזריקות כאלה מתחילות להיכנס, אתה יודע שכולם יכולים ללכת הביתה כי המשחק נגמר".

וברגע שקרי כל כך דומיננטי, גם גולדן סטייט נראית בלתי עצירה. הנה נתון שממחיש עד כמה הווריירס דורסניים בשלוש השנים האחרונות מאז קרי לקח את המושכות: זו העונה השלישית ברציפות שהם מגיעים ל-40 ניצחונות לפני שרשמו 50 משחקים, הישג שאף קבוצה בהיסטוריה לא הגיעה אליו.

בנוסף, הווריירס כבר השוו שיא NBA לניצחונות ב-40 הפרש ומעלה בעונה. לגולדן סטייט יש שלושה כאלה העונה, והיד עוד נטויה.

ת'ון מייקר, מילווקי באקס. AP
ב-NBA מודאגים. ת'ון מייקר/AP

* דאגה בחלק מקבוצות ה-NBA נוכח ההחלטה של דונלד טראמפ לאסור כניסה לארה"ב של אזרחים ממדינות איסלמיות. הנשיא הנכנס הודיע שאזרחי עירק, סוריה, אירן, סודן, לוב, סומליה ותימן לא יוכלו להיכנס לארה"ב בשלושת החודשים הקרובים, וב-NBA יש שני שחקנים מסודן שאמורים להיות מושפעים מההחלטה: לואל דנג (לייקרס, בעל אזרחות סודנית) ות'ון מייקר (מילווקי, בעל אזרחות סודנית). לשניהם יש אזרחויות נוספות (דנג אזרח בריטית, מייקר אזרח סודני). בינתיים הליגה כבר העבירה בקשת הבהרה למחלקת המדינה כדי לברר מה המשמעויות של החלטת טראמפ, אבל הבאקס כבר מודאגים.

נשיא הבאקס מארק לסרי הביע תמיכה במייקר, שפתח הלילה בחמישייה בפעם השנייה בקריירה בהפסד 112:108 לבוסטון. "אני גאה בת'ון ונרגש שהוא חלק מהארגון שלנו. הוא סמל למה שהופך את אמריקה לאומה כל כך נהדרת, הוא ההוכחה למה פליטים אוהבים את ארצות הברית", אמר.

דווין וייד שיקגו בולס. AP
צריך להתאמן יותר? וייד/AP

* עדיין לא שקט בשיקגו. אחרי הביקורת של דווין וייד וג'ימי באטלר על יתר חבריהם לקבוצה, שנמשכה בפוסט אינסטגרם חריף של רייג'ון רונדו נגד השניהם, הלילה פורסם כי שחקני המשנה של הבולס ביקשו באסיפה סגורה לשחקנים שווייד יתאמן יותר. בעצת רופאיו, וייד בן ה-35 החליט שלא להתאמן בחלק מהפעמים העונה, כדי לשמור על כושר אופטימלי. "החבר'ה רוצים לקבל ממנו קצת יותר", אמר טאג' גיבסון. "אנחנו לא מנסים לעשות משהו שלילי, כי גם ככה כולם נגדנו כרגע, אנחנו רק מנסים לגרום לזה שכולם ישדרו על אותו גל".

על כל פנים נראה שרונדו לא יעזוב בקרוב. הלילה פורסם שהבולס לא מתכננים לחתוך אותו למרות סדרה של עבירות משמעת, בעיקר משום שהם משוכנעים שהוא יוכל להיות חלק מטרייד שינחית שחקן בעל שיעור קומה בעיר הרוחות.


* קליבלנד ממשיכה לחפש רכז נוסף, ועל פי ESPN המועמד החדש הוא שלווין מאק מיוטה. מאק בן ה-26 מעמיד העונה ממוצעים של 7.9 נקודות ו-2.9 אסיסטים, והחוזה היחסית נמוך שלו, במסגרתו הוא אמור להרוויח 2.4 מיליון דולר העונה, מפתה יותר עבור הקאבס מכיוון שהם ממילא חורגים מתקרת השכר בצורה משמעותית. מועמד נוסף ג'אמיר נלסון מדנבר, אך הוא מרוויח 4.8 מיליון דולר העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully