וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ג'סטין ביבר נמחץ, הצהוב הביזארי של ווב לדרוגבה

כריס פרונגר "זכה" למחוץ את הזמר במהלך משחק הוקי והגשים את חלומם של רבים, כוכב צ'לסי לשעבר התעכב בשירותים וספג צהוב, ג'ואל אמביד מפלרטט בדרך מעט מוזרה, אוהדי קנטאקי ושיא גינס, השוער שהורחק לאחר שהטיל את מימיו והלהיט החדש ביפן: יוגטומו

צילום מסך

הצהוב הביזארי של הווארד ווב לדידייה דרוגבה

כבר שמענו על הרבה צהובים הזויים בכדורגל, אבל מסתבר שזה ששלף ווב, לשעבר השופט הבכיר בפרמיירליג לכוכב צ'לסי לשעבר, מתעלה על כולם. ווב חושף: "יצאתי מהמנהרה כדי לחדש את המחצית השנייה במשחק של צ'לסי מול מידלסבורו וראיתי את דרוגבה בשירותים, מרים את מכנסיו". ווב חידש את המשחק כשצ'לסי בעשרה שחקנים ושלף צהוב לדרוגבה על האיחור.

שופט משחק גמר מונדיאל 2010 הווארד ווב האנגלי. רויטרס
עוד רגע שנוי במחלוקת בקריירה שלו. הווארד ווב/רויטרס

זהירות, זה מגעיל: קרב היריקות בין גודין לדייברסון

הטיל את מימיו במהלך משחק - וראה כרטיס אדום

שוער קבוצת הנוער של שטלסטון, גארי ווייט, הורחק, ככל הנראה, בשל הסיבה הכי מוזרה שאתם יכולים לדמיין. במהלך משחק ליגה, החליט השוער לנצל את העובדה שקבוצתו בדיוק תוקפת, והלך כמה מטרים הצידה כדי להטיל את מימיו. שופט המשחק, שראה זאת, החליט בעקבות זאת להראות לו את הכרטיס האדום.

כשסנופ דוג מתקלט באולסטאר של ה-NHL, אין צורך בצנזורה

למחוץ את ג'סטין ביבר: הרגע הגדול של שחקן ההוקי

שחקן ההוקי, כריס פרונגר מאריזונה, הגשים את חלומם של רבים. במהלך משחק האולסטאר של ה-NHL, שיחק פרונגר בקבוצה נגד קבוצה המורכבת משחקני הליגה ומכוכבים. אחד מהם גם היה ג'סטין ביבר. במהלך המשחק נכנס פרונגר בביבר בחוזקה והדביק אותו לזכוכית - וגרם לרבים ברחבי העולם לקנא. למזלו, אחד הצלמים תפס את התמונה, שכבר עכשיו הוכרזה על ידי לא מעט אנשים כתמונת השנה בספורט.

התמונה המדוברת

"אפשר לראות את כפות הרגליים שלך?": אמביד והדוגמנית הלוהטת

סנטר פילדלפיה, ג'ואל אמביד, הינו אחד השחקנים הכי לוהטים בליגה העונה. הרוקי אמנם נבחר כבר בדראפט 2014, אך החל לשחק רק העונה בשל פציעה. אמביד מושך תשומת לב רבה על הפרקט, אך מסתבר שגם מחוצה לו. הדוגמנית ביאנקה גזי העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה לוהטת, שכנראה משכה את תשומת לבו של אמביד, שהחליט לשלוח לדוגמנית שלוש הודעות: 1. "תני לי לראות את כפות הרגליים שלך". 2. "האם את בעניין של גברים שחורים?". 3. "תוציאי אותי ממעגל הידידות".

אוהדי קנטאקי שברו את שיא גינס

אוהדי מכללת קנטאקי שברו השבוע שיא גינס. במהלך אחד ממשחקי הקבוצה הגיעו לאולם הביתי צוות מיוחד של "גינס", כדי לבדוק לאיזו עוצמה מגיע הקהל, שעמד במשימה, הגיע ל-126.4 דציבלים ושבר את שיא גינס.

משחק? את האוהדים הסיציליאנים עניין רק דבר אחד (או אחת)

דאנק אדיר בארצות הברית

ה-DVD החדש של יוטו נגאטומו: יוגטומו

השבוע לפני עשר שנים כבש שוטה ארבלדזה את השער הזה לזכות אלקמאר:

פולין מציגה: 2 על 2 ב-MMA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully