וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל תל אביב אישרו: הקבוצה תרשום חמישה זרים עד לסיום העונה

28.1.2017 / 22:01

אדריאן בנקס ישוב לסגל לאחר שבישיבת חברים מיוחדת הסביר רמי הדר מדוע המהלך מתבקש. הקבוצה תצטרף לנהריה, חיפה, הרצליה, הפועל ירושלים ומכבי תל אביב ותוותר על מענק 250 אלף שקלים

אדריאן בנקס שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ברוכים השבים. בנקס/ברני ארדוב

הפועל תל אביב תרשום עד לסיום העונה חמישה זרים בכל אחד ממשחקיה, כך הוחלט הערב (שבת) בישיבת עמותת הפועל אוסישקין תל אביב שנערכה בכפר הירוק. במהלך השבוע קיבלו בקבוצה החלטה לרשום חמישה זרים, לאור המצב המקצועי שנוצר עם פציעותיהם של רביב לימונד והקפטן מתן נאור, שלא ישחקו גם במשחק הליגה הקרוב נגד בני הרצליה, אך מאחר וההחלטה המקורית לעונה זו הייתה לרשום רק ארבעה זרים בכל משחק, בחרו בהפועל תל אביב להעביר את ההחלטה באסיפת עמותה מיוחדת בה נשאו דברים היו"ר רמי כהן והמאמן רמי הדר, שהסביר לאוהדים מדוע חשוב לקבל את החלטה זו.

המשמעות היא שכבר במשחק נגד הרצליה יחזור לסגל אדריאן בנקס, שלא שיחק בשבועיים האחרונים, ויצטרף למארק ליונס, אלאנדו טאקר, דרל וויליאמס וריצ'רד האוול. ברגע שהחמישה ירשמו, תוותר הקבוצה על מענק 250 אלף השקלים שהייתה מקבלת ממנהלת הליגה, אם הייתה רושמת עד ארבעה זרים בטופס בכל אחד ממשחקיה העונה. היא תצטרף לעירוני נהריה, מכבי חיפה, בני הרצליה, הפועל ירושלים ומכבי תל אביב שכבר רשמו חמישה זרים העונה, כשביתר הקבוצות עדיין עומדים בתנאי זה.

בקבוצה רואים חשיבות גדולה במשחק נגד בני הרצליה, שייערך בשני באולם היובל, שניצחון בו יעלה את האדומים אל המקום הרביעי בטבלה על חשבון הרצליה, בעוד הפסד ירחיק אותם מרחק משמעותי של שני ניצחונות מהמקום שנותן ביתיות בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully