וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: רוני לוי ואנורתוזיס עם ניצחון גדול, כולל מספרת מרהיבה

הקבוצה של המאמן הישראלי הביסה 1:4 את ארמיס בחוץ ורחוקה רק שתי נקודות מהמקום השישי בקפריסין. ניקולה מיטרוביץ' ערך בכורה ובישל, המגן הניגרי עבדולאי שהו הדהים עם שער במספרת

צפו בתקציר המשחק, כולל המספרת של עבדולאי שהו (3:40)

אנורתוזיס פמגוסטה, קבוצתו הקפריסאית של רוני לוי, השיגה הערב (שבת) ניצחון חשוב במאבקי המיקום לקראת הפלייאוף העליון, כשהביסה 1:4 בחוץ את ארמיס המדורגת שישית וצימקה את הפער ממנה לשתי נקודות בלבד. המאמן הישראלי העניק הופעת בכורה לניקולה מיטרוביץ', הקשר הסרבי שזכה באליפות עם מכבי תל אביב והצטרף מבני יהודה בתחילת השבוע, וזה החזיר עם בישול בשער הרביעי ומעורבות בשני שערים נוספים. רובן ראיוס, אקס מכבי חיפה, חזר מפציעה ונכנס בדקה ה-60.

ז'ואאו ויקטור הברזילאי העלה את אנורתוזיס ליתרון בנגיחה בדקה ה-17, ובחלוף 10 דקות היה זה הקפטן הפורטוגלי איסמה שהרשית. אלכסנדרו בנגה צימק עבור ארמיס בדקה ה-61, אך המגן הניגרי עבדולאי שהו הגדיל שוב אחרי שתי דקות, עם מספרת מרהיבה לקורה ופנימה. איסמה השלים צמד בדקה ה-81, בשער הפרידה שלו לקראת המעבר להארטס הסקוטית.

* היברניאן, ללא אופיר מרציאנו הפצוע, ניצחה 0:1 בחוץ את קווין אוף דה סאות' ופתחה פער של שמונה נקודות בפסגת ליגת המשנה בסקוטלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully