וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בכדוריד: נורבגיה ניצחה את קרואטיה ועלתה לגמר היסטורי

הנורבגים, שרשמו את הישג השיא שלהם באליפות העולם עם המקום השישי אי שם ב-1958 בגרמניה המזרחית, ניצחו 25:28 את קרואטיה בתום הארכה ויפגשו את נבחרת הכוכבים הצרפתית בגמר

שחקני נבחרת נורבגיה בכדוריד. רויטרס
הישג חסר תקדים. שחקני נורבגיה חוגגים/רויטרס

הישג היסטורי וחסר תקדים לנבחרת נורבגיה בכדוריד. הסקנדינבים כנראה קיבלו תיאבון אחרי שראו את דנמרק הקרובה זוכה במדליה האולימפית בריו, והצליחו לעלות הערב (שישי) לגמר אליפות העולם. הם עשו את זה עם 25:28 מול קרואטיה החזקה אחרי הארכה. בגמר תשחק נורבגיה מול נבחרת הכוכבים הצרפתית, שנהנית גם מיתרון הביתיות.

הישג השיא של נורבגיה באליפות העולם לפני הערב הייתה המקום השישי באליפות העולם בגרמניה המזרחית אי שם ב-1958. לשתי אליפויות העולם האחרונות - בספרד ב-2013 ובקטאר ב-2015 - הנורבגים בכלל לא הצליחו לעלות ולפני כן סיימו במקום התשיעי בשתי אליפויות העולם שקדמו לכך. מנגד, לקרואטיה יש נבחרת מנוסה והישגית מאוד שזכתה באליפות העולם ב-2003 ומאז זכתה פעמיים במדליית כסף וגם במדליית הארד ב-2013. הפעם היא תיאבק שוב על מדליית הארד ותעשה את זה מול סלובניה.

ביארטה מיירול הוביל את כובשי נורבגיה עם שישה שערים, בעוד קריסטיאן ביורנסן מווצלר הגרמנית כובש חמישה שערים. את הקרואטים המאוכזבים הוביל זלטקו הורבאט בן ה-32 עם שישה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully