וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי עוליאל חולם לעשות היסטוריה ולזכות באליפות אוסטרליה לנוער

הטניסאי בן ה-17 ישחק מול בן גילו ז'ומבור פירוש ההונגרי (1,505 בדירוג הבוגרים) במטרה לזכות בתואר ולהפוך לגבר הישראלי הראשון שזוכה בטורניר גרנד סלאם לנוער (שבת, ספורט 5)

ישי עוליאל טניסאי ישראלי. GettyImages
אלוף אוסטרליה לנוער הבא? עוליאל/GettyImages

ישי עוליאל ינסה לעשות מחר (שבת, ספורט 5) היסטוריה ולהיות טניסאי הגברים הישראלי הראשון שזוכה בטורניר גרנד סלאם לנוער. הישראלי בן ה-17 פוגש את ז'ומבור פירוש ההונגרי בן ה-17 (1,505 בדירוג העולמי) בגמר אליפות אוסטרליה.

השניים לא נפגשו בעבר בטורניר נוער והגמר ייערך - באופן די חריג יש לומר - במגרש מספר שבע ולא באחד המגרשים המרכזיים במתחם. גמר הנערות, לשם השוואה, ייערך במגרש המרכזי - רוד לייבר ארנה. מרבית משחקי הגמר של טורנירי נוער בגרנד סלאם נערכים במגרשים המרכזיים, אולם הפעם נבחר מגרש אחר לארח את ההתמודדות. עוליאל נזקק לשלוש מערכות וקרוב לשעתיים כדי לנצח בחצי הגמר את וו ייבינג הסיני, בעוד פירוש ניצח 3:6, 4:6 את קורנטן מוטה הצרפתי, שמדורג 501 בדירוג הבוגרים.

הוריו של עוליאל מרמלה הם שומרי שבת ולכן לא יצפו במשחק שלו, אלא יתעדכנו רק עם צאת השבת בתוצאה. עוליאל צפוי להיכלל בסגל נבחרת הדייויס של ישראל שתתמודד במסגרת הבית האירופי/אפריקאי 1 מול פורטוגל בחוץ בין 5-3 בפברואר.

ז'ומבור פירוש טניסאי הונגרי. GettyImages
ז'ומבור פירוש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully