וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את הפועל כפר סבא

הצהובים סגרו את משחקיהם בעונה הסדירה במחזור הראשון, אחרי ניצחון במשחק השלמה מהמחזור ה-11, ויקוו להישאר בפסגה גם לאחר משחקיה של מטה אשר. ליאו דוס סנטוס בלט עם 21 נקודות

דוס סנטוס מכבי תל אביב בכדוריד. דן שיראיי, מערכת וואלה! NEWS
היה מצוין. דוס סנטוס/מערכת וואלה! NEWS, דן שיראיי

מכבי תל אביב סגרה היום (שישי) את משחקיה בעונה הסדירה, כאשר ניצחה 1:3 את הפועל כפר סבא במשחק השלמה מהמחזור ה-11. הצהובים עלו למאזן 2:12, ויקוו להישאר בפסגה גם לאחר שיושלמו משחקיהם של יתר הקבוצות, אם כי הסבירות לכך אינה גבוהה. לפועל מטה אשר/עכו, הדאבליסטית בארבע השנים האחרונות, עוד נותרו שני משחקים בעונה הסדירה, ואם ינצחו את שניהם יסיימו עם מאזן 1:13 ובמקום הראשון. אם זה אכן יקרה, התל אביב יוכלו רק להצטער על ההפסד למטה אשר במשחק העונה ביום שלישי האחרון, וייאלצו להסתפק במקום השני.

מכבי תל אביב הפסידה את המערכה הראשונה, אך הוכיחה אופי וחזרה לניצחון בארבע מערכות. ליאו דוס סנטוס בלט עם 21 נקודות, אנג'לו צ'וק הוסיף 19 משלו. אצל כפר סבא ,סבה דבש 16 נקודות, וגיא בן גל 15.המנצחת תגיע במצב רוח טוב לגומלין שמינית גמר הצ'לנג'קאפ, מול צ'סקה בודיוביצה, ביום שלישי הקרוב. הצהובים ניצחו 0:3 במשחק הראשון בצ'כיה בהופעה ה-80 שלהם באירופה, וצפויים להעפיל לרבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully