וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחון גדול למכבי ראשון לציון, מכבי תל אביב עדיין מושלמת

הקבוצה מעיר היין גברה 29:36 על בני הרצליה אחרי קאמבק גדול ונצמדה אליה בטבלה, מתן גולץ הבקיע שמונה שערים. המוליכה ניצחה 23:31 בדרבי את אס"א תל אביב. במחזור הבא הן נפגשות

מכבי תל אביב מול אס"א תל אביב כדוריד. לידור כץ, ספק 500
הדרבי התל אביבי/ספק 500, לידור כץ

המחזור ה-13 בליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי) במלואו, וסיפק דרמה גדולה בהרצליה, במפגש בין הקבוצה המקומית למכבי ראשון לציון. אחרי הפסקת חשמל בפתיחת המשחק, בני הרצליה הובילה בשישה שערי הפרש, אבל סגנית האלופה הפכה את התוצאה עם מחצית שנייה אדירה ונצמדה אליה בטבלה עם ניצחון 29:36. הרצליה כבר הוליכה ב-6 שערים בחצי השני, אבל מתן גולץ, במשחק נהדר, הוביל את הקאמבק של מכבי ראשל"צ וממש כמו במפגש רבע גמר גביע המדינה, קיבלנו שתי מחציות שונות, ופינאלה ענק של מכבי ראשל"צ במשחק שהצטיין בו מתן גולץ עם 8 שערים. טל הרשקוביץ בלט מנגד עם 9 שערים.

האלופה והמוליכה מכבי תל אביב, שתתארח במחזור הבא אצל מכבי ראשון לציון, נותרה מושלמת גם אחרי משחקה ה-15 העונה, עם 23:31 על אס"א תל אביב בדרבי. במחצית הראשונה הצהובים עוד התקשו, אך בחצי השני האקסים של אס"א - דן טפר בשער, וגיל (6 שערים) וחן פומרנץ (9 שערים) הובילו את מכבי לניצחון ואת קבוצתם לשעבר למקום האחרון.

א.ס רמתן השרון עלתה למקום השני אחרי שגברה על עירוני רחובות 21:36, בזכות מחצית שנייה אדירה שאותה ניצחה בתוצאה 7:21. רחובות מאבדת גובה בחלק התחתון, גיא קורדובה היה המצטיין 9 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully