וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: מכבי ראשון לציון תפגוש את לודוויגסבורג

27.1.2017 / 15:51

הגרלה לא פשוטה לכתומים בפלייאוף: הגרמנים, שמחזיקים במאזן ביתי טוב מאוד, יעמדו בינם לבין שמינית הגמר. המפגש הראשון בבית מכבי ב-7-8 בפברואר, הגומלין בגרמניה שבועיים לאחר מכן

מאמן מכבי ראשון לציון אריק שיבק. אלן שיבר, מערכת וואלה! NEWS
לו"ז צפוף. אריק שיבק/מערכת וואלה! NEWS, אלן שיבר

מכבי ראשון לציון הוגרלה היום (שישי) נגד לודוויגסבורג הגרמנית במסגרת שלב הפלייאוף של ליגת האלופות של פיב"א. הכתומים יארחו את הגרמנים בבית מכבי בעוד שבוע וחצי ב-7 או ב-8 לפברואר, ושבועיים לאחר מכן ייצאו לגרמניה, שם יפגשו את הקבוצה החזקה בביתה. המפגש הוא בשיטת הפרשים, וגם ניצחון במשחק הראשון לא יבטיח לכתומים את המקום בשמינית הגמר. המנצחת במפגש הזה תפגוש בשלב שמינית הגמר את נפטונאס קלייפדה הליטאית.

לודוויגסבורג דורגה במקום הרביעי בבית ה' עם מאזן 6:8, בדיוק כמו פרטיזן בלגרד, והיא הייתה המדורגת האחרונה בין הקבוצות המדורגות. בליגה הגרמנית היא מדורגת במקום התשיעי במאזן של שמונה ניצחונות מול תשעה הפסדים. את הקבוצה מדריך ג'ון פטריק האמריקאי והכוכב הגדול שלה הוא הסנטר ג'ק קולי ששיחק בעונה שעברה במדי מלאגה. קולי רשם בליגת האלופות עד כה העונה 13.6 נקודות ו-6.7 ריבאונדים. שחקנים מובילים נוספים בקבוצה הם הפורוורד טקלה קוטון עם 11.3 נקודות, הגארד פורוורד קלווין מרטין עם 11 נקודות והרכז קליף האמונס עם 9.1 נקודות ו-6.1 אסיסטים למשחק. לודוויגסבורג מציגה אולם ביתי מצוין עם 2:5 בשלב הבתים של ליגת האלופות.

שאר המשחקים בשלב הפלייאוף: אריס סלוניקי - שטרסבורג, ונטספילס - ונציה, סראטוב - אולדנבורג, יובנטוס - א.א.ק אתונה, פאוק סלוניקי - פרטיזן, פרנקפורט - קרשיאקה, ססארי - נימבורק.

לפני המשחק הראשון נגד הגרמנים מחכים לכתומים לא פחות משלושה משחקי ליגה. ביום ראשון יפגשו את גלבוע/גליל בחוץ, ברביעי ייארחו את עירוני נהריה בבית מכבי וינעלו את הסדרה הקשה נגד הפועל חולון בחוץ בשבת הבאה. מי שיוכלו להשתתף במשחקים באירופה הם שון דאוסון, שהיה פצוע לתקופה ארוכה, ומאליק וויינס, שלא היה רשאי להשתתף בשלב הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully