וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא תנסה לצרף את כליבאת: "הוא יכול לעזור לנו מאוד"

27.1.2017 / 12:31

הקבוצה מהשרון רוצה מאוד להתחזק בשחקני התקפה לפני סגירת החלון וחלוץ מכבי פתח תקוה נמצא על הכוונת, כמו גם ג'וד נוורו ששוחרר מסכנין. אלי כהן צפוי לחזור למערך של 4 שחקני הגנה

שחקן מכבי פתח תקוה מוחמד כליבאת. אדריאן הרבשטיין
אלי כהן רוצה אותו. כליבאת/אדריאן הרבשטיין

בהפועל כפר סבא מאוד רוצים להתחזק בשחקני התקפה לקראת סיום מועד חלון ההעברות. כפי שפורסם כאן אתמול, החלוץ ג'וד נוורו מועמד להצטרף אחרי שגם המאמן החדש אלי כהן המליץ עליו. השחקן שוחרר מבני סכנין ובכפר סבא קיימת דעה מקצועית חיובית עליו.

במועדון גם ינסו לצרף את מוחמד כליבאת ממכבי פתח תקוה, כאשר גם מ.ס. אשדוד רוצה את כליבאת. בכפר סבא סימנו את השחקן מאחר שבחלק הקדמי הם קצרים מאוד בשחקנים. "כליבאת יכול לעזור לנו מאוד", אמרו הבוקר במועדון.

המאמן אלי כהן יעבור כנראה לשחק בקו אחורי של ארבעה שחקנים בלבד. עד כה שיחק שרון מימר עם שלושה בלמים ונראה כי זה השינוי הראשון שמתכנן המאמן החדש ושאותו הוא כבר תירגל אתמול באימון. מי שהוסט לעמדת המגן השמאלי הוא דושאן מאטוביץ' שהיה עד כה בלם הקבוצה. במצב כזה צפוי לעזוב אחד המגנים השמאליים ויתכן שזה יהיה חן דילמוני שמועמד לבית"ר ירושלים. בכפר סבא מקווים שלמרות מזג האוויר ילוו את הקבוצה לא מעט אוהדים למשחק החשוב מול הפועל רעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully