וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת באליפות אוסטרליה: ונוס וסרינה בקרב האחיות על התואר

ניצחון של סרינה וויליאמס יחזיר אותה למקום הראשון ויהפוך אותה לשיאנית הזכיות בטורנירי גרנד סלאם (23), ונוס תנסה להשיג ניצחון מספר 12 על אחותה ולזכות בטורניר לראשונה בקריירה (10:30)

ונוס וויליאמס מול סרינה וויליאמס, אליפות ארה"ב. רויטרס
שוב נפגשות. ונוס וסרינה/רויטרס

רגע השיא של טורניר הנשים ייצא לדרך מחר (שבת) כשהאחיות סרינה ו-ונוס וויליאמס תפגשנה בגמר הגדול. בעוד שסרינה התרגלה להיות במעמדים האלו, האחות הבוגרת העפילה לגמר גרנד סלאם ראשון שלה מאז הגמר בווימבלדון ב-2009. סרינה, שניצחה בקלות את לוצ'יץ' ברוני בחצי הגמר, תנסה להשיג זכייה מספר 23 בתואר גרנד סלאם, ובכך לשבור את שיאה של שטפי גראף האגדית וחשוב מכך - לחזור למקום הראשון בעולם ממנו היא נושלה על ידי אנג'ליק קרבר, עוד טניסאית גרמנית.

ונוס, המדורגת 17 בעולם, הגיעה רק פעם אחת לגמר הטורניר הזה ב-2003, אך מעולם לא זכתה בו לעומת חמש זכיות בווימבלדון ועוד שתי זכיות באליפות ארה"ב. בעונה שעברה אגב, ונוס הודחה כבר בסיבוב הראשון והיא לא ממש מצטיינת בטורניר הזה. המאזן בין האחיות נוטה לטובת סרינה עם 16 ניצחונות לעומת 11 הפסדים, אבל סרינה ממש לא מזלזלת באחותה: "היא היריבה הכי קשה שלי - אף אחד לא ניצח אותי כל כך הרבה כמו ונוס. המפגש מול ונוס הוא התסריט הכי טוב שיכולתי לבקש, זו הזדמנות נהדרת בשבילנו להתחלה חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully