וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל ניצח את גריגור דימיטרוב ויפגוש את פדרר בגמר באוסטרליה

הספרדי גבר על הבולגרי 3:6, 7:5, 6:7 (5), 7:6 (4), 4:6 בתום משחק ענק. הוא ופדרר ייפגשו לקרב גלדיאטורים ביום ראשון. זה יהיה גמר גרנד סלאם ראשון ביניהם מאז רולאן גארוס ב-2011

רפאל נדאל חוגג. רויטרס
גמר גרנד סלאם ראשון מאז 2014. נדאל/רויטרס

רפאל נדאל נגד רוג'ר פדרר. שיצביע מי שהאמין שהקלאסיקה הזו תתקיים שוב בגמר גרנד סלאם. היום (שישי) החלום של אוהדי טניס רבים הפך למציאות. השור ממאיורקה גבר על גריגור דימיטרוב 3:6, 7:5, 6:7 (5), 7:6 (4), 4:6 בחצי גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה וסידר מפגש ענקים עם פדרר בגמר שיתקיים ביום ראשון בשעה 10:30 בבוקר (שידור ישיר ביורוספורט).

נדאל לא ליקק היום דבש מול יריב עיקש ואיכותי בדמותו של הבולגרי שמדורג 15 בעולם. דימיטירוב היווה יריב שקול לכל אורך ההתמודדות ולעתים גם נראה עדיף. הוא נלחם כדי להעפיל לראשונה בקריירה לגמר גרנד סלאם, לא הצליח, אבל היה שותף מלא למשחק ענק בו לאף אחד לא הגיע להפסיד. נדאל היה עדיף במקצת - ממש במקצת - ואחרי משחק שארך 4:56 שעות, עלה לגמר גרנד סלאם ה-21 שלו בקריירה - הראשון מאז רולאן גארוס 2014.

זה יהיה קרב ענקים בין שני הטניסאים הבולטים בעשור האחרון, שבשנתיים האחרונות פינו את המקום בטופ העולמי. נדאל מוליך 11:23 במאבקים בין השניים, אבל לא בטוח שלמאזן היחסית ישן הזה תהיה השפעה בתקופה הנוכחית. הפעם האחרונה בה הם שיחקו אחד נגד השני בגמר גרנד סלאם הייתה אי שם ב-2011, כשנדאל גבר על פדרר בקרב על התואר ברולאן גארוס. אז כוונו את עצמכם - ביום שבת קלאסיקו; סרינה נגד ונוס, וביום ראשון סופר קלאסיקו; נדאל מול פדרר.

גריגור דימיטרוב, טניסאי בולגרי. AP
היה שותף למשחק עצום, אבל הפסיד. דימיטרוב/AP

מערכה 1

המשחקון הראשון היה צמוד ודימיטרוב מעט שבר, אבל בדקות הבאות נדאל השתלט על הקצב עם טניס אגרסיבי. במצב של 1:2, הספרדי שבר את הבולגרי ומיד לאחר מכן עלה ל-1:4. דימיטרוב שמר על משחקוני ההגשה הבאים, אבל נדאל השתמש ביתרון כדי לנצח 3:6 ולעלות ל-0:1.

מערכה 2

בפתיחת הסט השני נראה שנדאל מאבד אחיזה בקצב. דימיטרוב שמר על ריכוז גבוה, ניצל טעויות לא מחויבות של יריבו וגם השיג שבירה ראשונה כדי לעלות ל-1:3. ההמשך היה הפכפך; נדאל שבר פעמיים, הבולגרי פעם אחת ואחרי שהציל ארבעה נקודות מערכה, הספרדי איזן ל-5:5. דימיטרוב התאושש וטיפס ל-5:6 ובמשחקון הבא סוף סוף הצליח לשבור, לנצח 5:7 ולאזן ל-1:1.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רפאל נדאל. רויטרס
ניצחון אחרי מותחן בן 4:56 שעות. נדאל/רויטרס

מערכה 3

אחרי המערכה השנייה הסוערת, דימיטרוב ונדאל פתחו את הסט השלישי בצורה זהירה יחסית ועם קצת פחות אגרסיביות. במצב של 2:2 נדאל שבר, אבל מיד לאחר מכן דימיטרוב שבר בחזרה. הסטטוס קוו נמשך, המשחקונים היו צמודים והנתיב הוביל ל-6:6 ושובר שוויון. גם כאן המשחק המשיך להיות צמוד, אבל בסופו של דבר נדאל ניצח 5:7 בשובר שוויון ו-6:7 במערכה.

מערכה 4

התסריט משלוש המערכות הקודמות, נמשך גם ברביעית. שוב משחק צמוד, שוב מאבק איתנים על כל נקודה. נדאל ודימיטרוב שמרו בקנאות על חבטות ההגשה, המשחקונים התחלקו לכא לכאן ובאמצע המערכה זה 3:3. ההמשך לא היה שונה ושובר השוויון הגיע, אלא שכאן דימיטרוב ניצח 4:7 וזה 2:2 במערכות.

מערכה 5

נדאל פספס כמה נקודות שבירה במשחקוני הגשה הראשונים של דימיטרוב במערכה החמישית והשוויון נשמר, אבל אז זה הגיע. במצב של 4:4, השור ממאיורקה שבר את הבולגרי והגיש לניצחון. דימיטרוב עוד הציל שלוש נקודות משחק, אבל לא יותר. נדאל ניצח 4:6 ובמשחק כולו. ביום ראשון, גמר גרנד סלאם, רפאל נדאל נגד רוג'ר פדרר. תענוג.

גריגור דימיטרוב. רויטרס
נלחם עד רגע האחרון. דימיטרוב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully