וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: יוסי מזרחי הציע לדור פרץ להצטרף, טייה בי להתרשמות

27.1.2017 / 9:38

המנג'ר הבטיח לפרץ תפקיד מרכזי במערך של הקבוצה מעיר הנמל, אבל הקשר המבוקש שוקל להישאר במכבי תל אביב. טייה בי בן ה-26, שחקנה של ברסט הצרפתית, ינסה להרשים את הצוות המקצועי

יוהאן קבאיי שחקן פריס סן ז'רמן מול אריק טייה בי שחקן אוויאן. רויטרס
אריק טייה בי משמאל במדי אוויאן/רויטרס

הקשר האחורי מחוף השנהב, אריק טייה בי, ינחת הלילה (בין שישי לשבת) להתרשמות במ.ס אשדוד ועשי להצטרף לקבוצה. טייה בי בן ה-26 משתייך לברסט מליגת המשנה בצרפת ושיחק בעבר גם באסטרס טריפוליס היוונית ובאוויאן. הוא שוחח עם ז'אן ז'אק גוסו ששיחק באשדוד בעבר, וקיבל ממנו המלצות.

מנג'ר אשדוד, יוסי מזרחי, קיים אמש שיחה עם קשר מכבי תל אביב דור פרץ והציע לו להצטרף לקבוצה. במכבי תל אביב עדיין לא הודיעו רשמית לפרץ כי הוא יכול לעבור לקבוצה אחרת בהשאלה, אבל הכיוון עשוי להיות חיובי. פרץ הבהיר בשיחה כי הוא עדיין לא החליט להיכן הוא יעבור מאחר שהוא עדיין לא שלם לגמרי עם ההחלטה לעזוב בהשאלה עד תום העונה. בסביבתו של השחקן סיפרו כי אם האריס מדוניאנין ונוסא איגייבור יעזבו את מכבי תל אביב, פרץ עשוי לקבל החלטה שהוא נשאר.

מזרחי הבטיח לפרץ כי הוא מייעד לו מקום מרכזי בקישור של הקבוצה והבטיח לקדם אותו מקצועית בזמן שהוא ישחק באשדוד. לפרץ יש הצעות כמעט ממחצית קבוצות הליגה. הפועל חיפה משוכנעת שהיא תצרף אותו עוד לפני אשדוד. גם בני יהודה, הפועל רעננה, הפועל אשקלון ואפילו בית"ר ירושלים רוצות את השחקן בהשאלה.

לקראת המשחק מחר נגד בית"ר ירושלים בטדי (שבת, 20:30, ספורט1) אשדוד שוב חסרה לא מעט שחקני קישור. תום מונד עדיין חולה, רועי בקל קרע את השריר ולא ברור מי יחזור וחן עזריאל כנראה שוב יוסט למרכז המגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully