וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים לקראת שבת: בוזגלו בסגל באר שבע, לידור כהן לא בסגל בית"ר

קשר האלופה ערך אימון חלקי ויעמוד לרשות בכר, גם ברדה חוזר אחרי השעייה. תורג'מן ובראון עשויים לפתוח כמגנים במקום ביטון וקורהוט הפצועים.קשר בית"ר מחוץ לסגל משחק משחק שני רצוף

שלומי גבאי

משחקי המחזור:

מכבי פתח תקוה - בני יהודה (שבת, 16:00, אצטדיון המושבה)

הפועל רעננה - הפועל כפר סבא (שבת, 18:00, האצטדיון החדש בנתניה)

הפועל באר שבע - עירוני קרית שמונה (שבת, 18:15, אצטדיון טרנר)

בית"ר ירושלים - מ.ס אשדוד (שבת, 20:30, אצטדיון טדי)

בני סכנין - הפועל אשקלון (ראשון, 19:00, אצטדיון דוחא)

הפועל תל אביב - הפועל חיפה (ראשון, 20:15, אצטדיון המושבה)

מכבי חיפה - מכבי תל אביב (שני, 21:00, אצטדיון חיפה החדש)

seperator

15:17: הפועל רעננה: בקבוצה מבינים את חשיבות המשחק ויודעים שאם יפסידו מחר עוד הפסד הם יסתבכו מאוד בתחתית. "אלו משחקים על שש נקודות וכל תוצאה פה חשובה מאוד", אמר חיים סילבס לקראת המשחק מחר. סילבס יחזיר ככל הנראה את רועי שוקרני להרכב כדי לעבות את מרכז המגרש (עמית גולדשטיין).

15:15: בני יהודה: נריוס ולאסקיס יערוך את הופעתו הראשונה בליגה כשיונתן כהן יחליף את תורג'מן בחלק הקדמי. פדרו גלאבן, המחזיק בהצעה מהליגה השנייה בסין, יפתח שוב בהרכב (עמית גולדשטיין).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע (ימין) עם מאור בוזגלו. ברני ארדוב
יעמדו לרשותו של ברק בכר. ברדה ובוזגלו/ברני ארדוב

12:33: מ.ס אשדוד: הקפטן חאתם עבד אלחמיד צלצל למאמן רוני אוואט והודיע שהוא חולה. אלחמיד לא השתתף באימון והוא בספק, אבל אשדוד מאמינים שיתגבר עד מחר על המחלה וישחק בטדי (יניב טוכמן).

12:29: בית"ר ירושלים: סופית, לידור כהן לא יהיה בסגל של רן בן שמעון משחק שני ברציפות, כחלק מ"סדרת החינוך" של הצוות המקצועי (אופיר סער).

09:50: בית"ר ירושלים: רן בן שמעון יחליט על ה-11 שיפתחו נגד מ.ס אשדוד מחר בטדי רק בסמוך למועד המשחק. לאחר שהקבוצה ערכה כבר שני משחקים השבוע, המאמן עשוי לתת מנוחה למספר שחקנים שסובלים מעומס, פציעות קטנות ורגישות. ההערכה היא כי המאמן יבצע לפחות שלושה שינויים בהרכב ונראה כי קובי מויאל, עוז ראלי, חן עזרא ואולי גם שלומי אביסידריס נמצאים בתמונת ההרכב. בנוגע ללידור כהן, לא מן הנמנע כי גם היום הקשר יהיה מחוץ לסגל, כחלק מ"סדרת חינוך" של הצוות המקצועי (אופיר סער).

08:30: הפועל באר שבע: הקשר מאור בוזגלו יהיה בסגל מול עירוני קרית שמונה. בוזגלו ערך אימון חלקי וביקש לשחק ובצוות המקצועי והרפואי החליטו להכלילו בסגל. גם אליניב ברדה ישוב לסגל אחרי ההשעיה. אובידיו הובאן ואנתוני וואקמה כשירים, כשבחוליית ההגנה באר שבע תחסר את בן ביטון ומיחאי קורהוט. בן תורג'מן יפתח כמגן שמאלי, כאשר וובה בראון עשוי לפתוח כמגן ימני. בבאר שבע לא החליטו אם סוארס יכלל בסגל ויקבלו החלטה היום בנוגע לכך (שלמה ווייס)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully