וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי עוליאל העפיל לגמר באוסטרליה, הוריו לא יצפו במשחק

הישראלי (4) גבר על וו ייבינג הסיני 4:6, 6:3, 2:6, אך הוריו לא יצפו בגמר מול זסומבור פירוס ההונגריה משום שהמשחק ייערך בשבת (ספ' 5, 6:00). מאמנו של עוליאל: "מרגישים את התמיכה בישי"

ישי עוליאל. AP
הישג נפלא. עוליאל/AP

הישג נפלא לישי עוליאל, שעלה הלילה (בין חמישי לשישי) לגמר אליפות אוסטרליה. עוליאל, שבשלב הקודם ניצח את מנולאס הקפריסאי, שוב הציג טניס מצוין וגבר על על הסיני המדורג ראשון וו ייבינג 4:6, 6:3, 2:6 בתוך שעה ו-55 דקות. זהו הישג השיא של הטניסאי הישראלי הצעיר, שכבר זכה אומנם בטורניר הזוגות לנוער ברולאן גארוס, אך הפעם מעפיל למעמד השיא ביחידים ומוכיח שוב שלטניס הישראלי יש על מי לבנות לשנים הבאות.

עוליאל פתח את המשחק בצורה נחושה והצליח לשבור את הסיני ל-2:3, שבירה שהספיקה לו כדי לנצח את המערכה הראשונה. במערכה השנייה זה היה הסיני שהשיג שבירה אחת כדי לעלות ל-1:3 ושמר על ההגשות שלו כדי להשוות את מאזן המערכות. עוליאל פתח בסערה את המערכה השלישית והשיג שתי שבירות כדי לעלות ל-1:5 במערכה, אך איבד נקודת משחק ונשבר בחזרה ל-2:5. בשלב הזה הסיני נזקק לטיפול והמשחק הופסק לכמה דקות, אך עוליאל לא איבד ריכוז וחזר מההפסקה עם שבירה נוספת על האפס שסידרה לו ניצחון במערכה ובמשחק כולו בתוך שעה ו-55 דקות. עוליאל יפגוש במשחק הגמר את המנצח במשחק את זסומבור פירוס ההונגרי המדורג 15 בטורניר.

seperator

מי שמסייע לישי במסעותיו בחו"ל הוא דייויד קופר, יהודי ציוני שתומך בשחקנים ישראלים צעירים כדי שיביאו גאווה וכבוד לישראל.

ג'אן פוצ'טאר, המאמן של ישי עוליאל, אמר לאחר המשחק: "שני השחקנים פתחו את המשחק קצת מהוסס, היה לחץ לשחק באצטדיון גדול, אבל לאט לאט שניהם השתחררו והתחילו להציג יכולת טובה מאוד. ההגשות הטובות של ישי עזרו לו לזכות במערכה הראשונה, בסט השני ישי חיפש להיות הגנתי מדי ו-וו שלט בנקודות. במערכה השלישית ישי עשה את ההתאמות, שיחק לכל אורך המערכה מאוד אגרסיבי וזה נתן לו את הניצחון במשחק".

"זו פעם ראשונה של ישי בגמר של גראנד סלאם, אנחנו מרגישים את התמיכה של הקהל היהודי והישראלי שמגיעים לעודד אותו ותומכים בו לכל אורך המשחק, זה נותן לישי עוד מוטיבציה ועושה את ההבדל. ישי שמח מאוד אבל שומר על ריכוז, אנחנו מאוד מרוצים אולם התחרות עדיין לא הסתיימה. הוא יעשה הכול כדי לזכות", הוסיף פוצ'טאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully