וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בכדוריד: צרפת עלתה לגמר עם 25:31 מול סלובניה

סגנית האלופה האולימפית, אלופת העולם המכהנת, המארחת והפייבוריטית לזכייה שוב ניצחה בצורה מרשימה ותפגוש במשחק על הזהב את המנצחת בין קרואטיה לבין נורבגיה. נדים רמילי כבש 6 שערים

שחקני נבחרת צרפת בכדוריד חוגגים. רויטרס
הצרפתים חוגגים/רויטרס

דור השחקנים האגדי של נבחרת הכדוריד של צרפת רחוקה מלסמן וי על עוד הישג גדול. הצרפתים עלו הערב (חמישי) לגמר אליפות העולם שנערכת אצלם בבית. סגנית האלופה האולימפית ואלופת העולם המכהנת לא ממש התקשתה וניצחה 25:31 את סלובניה, שתתמודד על המקום השלישי ומדליית הארד. צרפת תפגוש בגמר את המנצחת בין קרואטיה לנורבגיה, כשהראשונה היא כמובן הפייבוריטית.

נדים רמילי הוביל כובשי צרפת עם שישה שערים, ולנטין פורט כבש חמישה שערים, קנטן מאהה כבש ארבעה שערים, כמו גם דניאל נארסיס האגדי, כשלודוביק פברגאס מוסיף שלושה שערים. את הסלובנים, שהפתיעו בעצם העלייה לחצי הגמר, הוביל יורה דולנץ עם חמישה שערים. הסלובנים הגיעו לחצי הגמר גם בספרד ב-2013 ואז הפסידו במשחק על המקום השלישי ומדליית הארד.

אגב, הצרפתים זכו חמש פעמים באליפות העולם, כולן ב-22 השנים האחרונות (1995, 2001, 2009, 2011 ו-2015). הסגל החלומי הזה גם זכה שלוש פעמים באליפות אירופה (2006, 2010 ו-2014) ובשתי מדליות זהב במשחקים האולימפיים (2008 ו-2012) ומדליית כסף בריו. באולם היו הערב 15,609 צופים.

יוליאן דראקסלר שחקן פריס סן ז'רמן צופה במשחק הכדוריד בין צרפת לבין סלובניה. GettyImages
יוליאן דראקסלר מפריס סן ז'רמן הגיע לצפות במשחק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully