וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: אלמוג כהן כבש, הפסד ראשון להופנהיים, מהפך גדול לגלדבאך

קשר אינגולשטאדט חגג שער שלישי, עם פנדל ב-1:3 בקרב התחתית מול המבורג. באיירן שמרה על הפסגה עם 1:2 בברמן, לייפציג ניצחה 1:2 את הופנהיים, 2:3 לגלדבאך בלברקוזן, שישייה לקלן

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט חוגג שער. GettyImages
שיא אישי. אלמוג כהן חוגג את שערו השלישי/GettyImages

הסיבוב השני בבונדסליגה נפתח עם בשורה גדולה: אין יותר קבוצות בלתי מנוצחות בחמש הליגות הבכירות. זה קרה אחרי שר.ב. לייפציג ניצחה הערב (שבת) 1:2 את הופנהיים ונותרה במרחק שלוש נקודות מהמוליכה באיירן מינכן, שגברה באותה תוצאה על ורדר ברמן. אלמוג כהן חגג שער ליגה שלישי העונה, עם פנדל ב-1:3 של אינגולשטאדט על המבורג בקרב התחתית, בעוד קלן התעללה בדרמשטאדט האחרונה עם 1:6 בחוץ. בורוסיה מנשנגלדבאך חזרה מפיגור 2:0 לניצחון 2:3 בלברקוזן. בשישי: איינטרכט פרנקפורט ניצחה 0:1 בחוץ את שאלקה.

יואכים לב מאמן נבחרת גרמניה צופה במשחק בין הופנהיים לבין ר.ב. לייפציג. GettyImages
עקב אחרי הכישרונות הצעירים של לייפציג והופנהיים. יואכים לב/GettyImages

ורדר ברמן - באיירן מינכן 2:1

ניצחון עשירי ברציפות לאלופה בכל המסגרות, שביעי בבונדסליגה ו-13 במשחקי הליגה מול ורדר ברמן (שיא מועדון מול יריבה כלשהי). הפעם זה לא היה 0:6 כמו במחזור הפתיחה, אבל עדיין שווה שלוש נקודות. פרנק ריברי ביצע פריצה מסחררת בדקה ה-30 והעביר כדור רוחב אותו המשיך אריאן רובן בנגיעה לעבר החיבורים כדי לסדר 0:1. רגע לפני הירידה להפסקה, דויד אלאבה סובב כדור חופשי נהדר לחיבורים ובאיירן הרשתה לעצמה להוריד הילוך. מקס קרוזה ניצל זאת כדי להתל באלאבה ולצמק בדקה ה-53, אך לא יותר מזה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אריאן רובן שחקן באיירן מינכן עם פרנק ריברי. רויטרס
שיתוף פעולה של שנים. אריאן רובן עם פרנק ריברי/רויטרס

ר.ב. לייפציג - הופנהיים 1:2

זהו, אין יותר קבוצות בלתי מנוצחות בחמש הליגות הבכירות באירופה. הופנהיים הייתה האחרונה שהחזיקה מעמד, אך ר.ב. לייפציג, שעדיין לא הפסידה העונה בבית, הייתה זו שעצרה אותה בפתיחת הסיבוב השני ולנגד עיניו של מאמן הנבחרת יואכים לב. המארחת נכנעה למתפרצת קטלנית בדקה ה-18, כאשר נדים אמירי בן ה-20 החליף מסירות עם אנדריי קרמאריץ' וכבש את שערו השני העונה, אבל 20 דקות אחר כך, נאבי קייטה חטף כדור מהגנת הופנהיים וסידר לטימו ורנר את שערו ה-11 העונה. בדקה ה-60 הורחק סנדרו ואגנר האורח, ולייפציג ניצלה את יתרונה המספרי כדי להגביר את הלחץ וגם להשיג הכרעה מרגלי מרסל זביצר בדקה ה-77. הבעיטה שלו פגעה בשחקן הגנה והטעתה את השוער בדרך אל הרשת.

מרסל זביצר שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
עשה סוף למאזן הנקי של הופנהיים. מרסל זביצר/GettyImages

אינגולשטאדט - המבורג 1:3

אלמוג כהן כבש את שערו השלישי העונה (שיא אישי בבונדסליגה) והיה שותף לניצחון חשוב של אינגולשטאדט בקרב התחתית, בעקבותיו הורידה את המבורג אל מתחת לקו האדום. פסקל גרוס הפציץ את הראשון עם טיל מצד ימין בדקה ה-14, כאשר המגן האוסטרי מרקוס זוטנר הוסיף את השני בכדור חופשי בחלוף שמונה דקות. בדקה ה-47 הוכשל גרוס ברחבה והקשר הישראלי לא נכשל מהנקודה הלבנה וכבש את הפנדל הראשון שלו בבונדסליגה, מול הקבוצה לרשתה כבש את שער הבכורה בגרמניה (במדי נירנברג ב-29 בינואר 2011). היפני גוטוקו סקאי רק צימק בדקה ה-63. אלמוג כהן השלים 90 דקות וקבוצתו כעת במקום המוליך למשחקי המבחן.

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט (מימין) חוגג שער. GettyImages
סגר מעגל מול הקבוצה לרשתה כבש את שער הבכורה. אלמוג כהן/GettyImages

באייר לברקוזן - בורוסיה מנשנגלדבאך 3:2

ניצחון בכורה לדיטר הקינג, ועוד איזה ניצחון. לברקוזן עוד הובילה 0:2 בדקות הפתיחה של המחצית השנייה, אחרי שתי קרנות שהפכו לשערים בנגיחות של יונתן טה (31) וצ'יצ'אריטו (34), אלא שאז התעורר הקפטן האורח לארס שטינדל. בדקה ה-52 הוא התגבר על טה ובעט כדור מצוין אל הרשת, ובחלוף שש דקות נגח את השני אחרי הרמה של אוסקר ונדט. המהפך המרשים הושלם בדקה ה-71, כשהבלם הצעיר טה כשל הפעם מול רפאל שניער אותו בקלילות וכבש בין רגליו של ברנד לנו. לברקוזן במקום השמיני, מנשנגלדבאך במקום ה-13 עם ארבע נקודות פחות.

רפאל שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך כובש מול באייר לברקוזן. GettyImages
בין רגליו של ברנד לנו. רפאל עם המהפך של מנשנגלדבאך/GettyImages

שאלקה - פרנקפורט 1:0

ניצחון גדול לנשרים, שהצליחו להפתיע את הקבוצה של מרקוס ויינצירל, שמבחינתה פתחה את הסיבוב השני בדיוק כמו שפתחה את הראשון: עם הפסד. אלכס מאייר הוותיק והטוב כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-33 עם תרגיל מבעיטה חופשית אחרי מסירה של מאקוטו האסבה היפני. דניאל קאליג'ורי, שעבר השבוע לשאלקה מוולפסבורג, נכנס כמחליף בדקה ה-66. טאלב טואטחה לא שותף אצל האורחת.

שחקני איינטרכט פרנקפורט חוגגים, אלכס מאייר. AP
ממשיך להפציץ. אלכסנדר מאייר/AP

משחקים נוספים

דרמשטאדט - קלן 6:1
לדרמשטאדט: סידני סם (66 בפנדל). לקלן: אייטאץ' סולו (32, עצמי), יויה אוסאקו (36 ו-72), אנתוני מודסט (42), מילוש יואיץ' (86), ארטיום רודנבס (89)

וולפסבורג - אוגסבורג 2:1
לוולפסבורג: מריו גומז (4). לאוגסבורג: חליל אלטינטופ (25), דומיניק קור (69)

יויה אוסאקו שחקן קלן. GettyImages
חגג על חשבון נועלת הטבלה. יויה אוסאקו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully