וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת נשיא המדינה אירחה את אירוע פתיחת השנה של עמותת איל"ן

נחמה ריבלין אירחה בבית הנשיא את ספורטאי עמותת האיגוד הישראלי לילדים נפגעים: "חובתנו לתת הזדמנות שווה לכולם, מתוך ערכים של צדק ושוויון". גם השחיינית הפראלימפית ענבל פיזרו נאמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אשת הנשיא עם ילדי איל"ן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אשת נשיא המדינה, נחמה ריבלין, אירחה היום (חמישי) את אירוע פתיחת השנה של עמותת איל"ן (איגוד ישראלי לילדים נפגעים). האירוע נערך בסימן הצדעה לספורטאי איל"ן שחזרו מהמשחקים הפארלימפיים בריו, ולעידוד דור העתיד של הספורטאים.

"חובתנו, עדיין, לתת הזדמנות שווה לכולם להשתלב ולהתאקלם", אמרה אשת הנשיא, "לא מתוך רחמים וגם לא כמחווה של רצון טוב. מתוך ערכים של צדק ושל שוויון חברתי, של הבנה ושל פתיחות. הטקס השנה עומד בסימן הצדעה לספורטאי איל"ן שהשתתפו במשחקים הפראלימפיים בריו ולדור הספורטאים הצעירים. ענבל פיזרו, אחת המדליסטיות שלנו אמרה פעם: 'אני לא ספורטאית נכה. אני ספורטאית'. וזה נכון. המשיכו להוכיח שאתם ספורטאים ואנשים שמגיעים גבוה יותר, חזק יותר, ומהר יותר".

גם פיזרו נשאה דברים: "הגעתי לאיל"ן כילדה בת חמש, שאמנם גדלה בסביבה תומכת מאוד, אך כבר מבינה שהיא שונה, תחושה שהתעצמה בשנותי בבית הספר, בהשתלבות במסגרת רגילה. כל שרציתי היה להיות כמו כולם, לא לבלוט, לעשות מה שכולם עושים ולא להיות תלויה באחרים. כבר אז, ללא מילים גדולות, הייתה לי מטרה – עצמאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully