וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דימיטרוב: "הכול בא לי טבעי", נדאל: "יהיה משחק קשה מאוד"

חצי הגמר השני של אליפות אוסטרליה ייערך בשישי (10:30, יורוספורט) ויפגיש בין המדורג 15 ל-9, שייאבקו על הזכות לפגוש את פדרר בגמר. הספרדי מחפש גמר ראשון מאז 2014, דימיטרוב גמר ראשון

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל חוגג ניצחון אליפות אוסטרליה. רויטרס
ימשיך לחגוג? רפאל נדאל/רויטרס

שלוש שנים אחרי שהיה שם בפעם האחרונה, ינסה רפאל נדאל לעלות מחר (שישי, 10:30, יורוספורט) לגמר אליפות אוסטרליה. השור ממאיורקה, המדורג תשיעי בעולם, יפגוש את גריגור דימיטרוב המדורג 15 בעולם למאבק על מפגש מול רוג'ר פדרר ביום ראשון. הבולגרי ירשום את ההופעה השנייה שלו בסך הכול בחצי גמר של טורניר גרנד סלאם אחרי שהגיע לחצי הגמר בווימבלדון 2014, אז הפסיד לנובאק דג'וקוביץ' בארבע מערכות.

זה יהיה המפגש התשיעי בין שני הטניסאים, כשרפא מציג מאזן מרשים מאוד של 1:7, אך ההפסד היחיד שלו הגיע במפגש האחרון ביניהם בבייג'ינג בשנה שעברה, אז ניצח הבולגרי 2:6, 4:6. הם נפגשו באליפות אוסטרליה 2014, אז נדאל ניצח בארבע מערכות. "יש לי משחק קשה מאוד מול דימיטרוב", אמר נדאל, שזכה בעבר כבר ב-14 תארי גרנד סלאם.

דימיטרוב בן ה-25 נראה נהדר לאורך הטורניר ושמט עד כה רק שתי מערכות, כשהוא מנצח בשלוש מערכות גם את רישאר גאסקה בסיבוב השלישי וגם את דויד גופן ברבע הגמר. הוא גם הגיע לגרנד סלאם הראשון של השנה במומנטום פנטסטי אחרי שזכה בטורניר בריסביין עם ניצחונות מול דומיניק תים וקיי נישיקורי. "אני מרגיש מספיק בטוח כדי להגיד שאני מרגיש טוב מבחינה פיזית", אמר דימיטרוב, "אני רק הולך קדימה עם הביטחון שצברתי מהטורניר הקודם. עם כל משחק שעובר אני מרגיש טוב יותר, הכול בא לי טבעי עכשיו. אני חושב שאני לוקח החלטות נכונות יותר על המגרש עכשיו. דברים קטנים שחשובים מאוד".

גריגור דימיטרוב טניסאי בולגרי. AP
עדיין בלתי מנוצח ב-2017. דימיטרוב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully