וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא ואשקלון רוצות את נוורו, אלי כהן הוצג: "מאמין בקבוצה"

26.1.2017 / 21:50

החלוץ בן ה-27, ששוחרר מבני סכנין, עשוי להפוך לרכש הראשון בעידן אלי כהן: "רוצים לברוח מהתחתית", גם אשקלון בעקבותיו. שחם: "הפוסט שלי גנב את הרייטינג מהמשחק של באר שבע"

שחקן בית"ר ירושלים דוד קלטינס מול שחקן בני סכנין ג'וד נוורו. ברני ארדוב
חיזוק ראשון? נוורו/ברני ארדוב

הפועל כפר סבא בדרך לרכש ראשון בעידן אלי כהן, שהוצג היום (חמישי) כמחליפו של שרון מימר. הקבוצה מנהלת מגעים עם ג'וד נוורו, ששוחרר מבני סכנין בתחילת השבוע. גם אשקלון בעקבות החלוץ בן ה-27, שכבש שער בודד ב-13 הופעות בקבוצה של יוסי אבוקסיס אחרי שבעונה הקודמת שיחק בבני יהודה. הפועל כפר סבא עשויה להיות קבוצתו השלישית בליגת העל.

מוקדם יותר, אחרי רצף של 11 משחקים רצופים בכול המסגרות ללא ניצחון ופיטוריו של שרון מימר, הפועל כפר סבא הציגה את מאמנה החדש: אלי כהן, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. המאמן בן ה-55 התחיל את העונה בהפועל חיפה, פוטר וכעת ינסה להושיע את הקבוצה של סתיו שחם כאשר המפגש הראשון יהיה מול הפועל רעננה, לדרבי שרוני חם.

עוד בנושא:

הפועל כפר סבא: אלי כהן מונה למאמן הקבוצה
50 ההעברות המוצלחות של חודש ינואר בליגת העל: מקומות 30-21

סתיו שחם בעלי הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
כאן בשביל השואו. שחם/ברני ארדוב

בעלי הקבוצה, סתיו שחם, סיפר בפתיחת מסיבת העיתונאים: "זה שהפועל כפר סבא נמצאת בליגת העל זה הישג בפני עצמו, אין כאן כישלון. האחריות היא שלי, סיימנו בעונה הקודמת במקום העשירי. אני חושב שבנינו סגל טוב ואנחנו צריכים לעשות מספר התאמות, כדי להחזיר את הפועל כפר סבא למקום הראוי לה".

בנוגע לשרון מימר: "הוא בחור צעיר ואני בטוח שהוא ימצא עבודה חדשה ומהר מאוד. אחרי 11 משחקים ללא ניצחון היינו זקוקים לזעזוע. המאמן, שהוא האחראי על הקבוצה ולא על המועדון, היה צריך לקבל את רוע הגזרה. ההחלטה הזו לא הייתה קלה לי, לכן גם לא היה לי מאמן מיד. לקח לנו 48 שעות למצוא מאמן חדש".

"יש את הנושא המקצועי בנוגע לחיפוש מאמן ואותו ביצעתי יחד עם המנכ"ל של הקבוצה, רובי רגב", הסביר שחם: "הפוסט שלי היה לא בכיוון דמורקרטי, אלא הזדמנות לאוהדים להביע את דעתם. הפוסט הזה עשה את שלו ברשת, הפלתי את הרייטינג של משחק הגביע בין הפועל באר שבע לעירוני קרית שמונה. אנחנו פה כדי לייצר שואו".

על המאמן החדש: "החתמנו את אלי כהן כי זה אלי כהן. השם שלו עלה כבר בהתחלה. יש לו את הניסיון והיכולת, יש לו קבלות ואני בטוח שהוא יוביל את הפועל כפר סבא לדרך חדשה. הפועל כפר סבא היא לא בית"ר ירושלים או מכבי חיפה. זה לא פשוט להביא לנו חיזוק ובמקביל גם ההיצע לא גדול. יש לנו קהל גדול מאוד, הקהל שלנו איתי ואנחנו רק צריכים לנצח כדי שהאוהדים ישמחו".

סוגיית החיזוק: "השוק קטן ולכן כשכל שחקן עוזב קבוצה, אז כל הקבוצות קופצות עליו ואם יש קבוצה גדולה שרוצה אותו, אז קשה להביא אותו להפועל כפר סבא. אני לא רציתי להביא את השחקנים שהפועל אשקלון ובני יהודה הביאו, מי שרציתי הלך לבית"ר ירושלים ולקבוצות אחרות. התקציב שלנו הוא כמו של הקבוצות האחרות בתחתית, אנחנו לא נופלים מקבוצות כמו אשקלון, רעננה ואחרות מבחינת תקציבית. רעננה עשה את החיזוק שלה, אנחנו הבאנו את טל בנש. אנחנו מחפשים חיזוק ושנמצא, נביא אותו. אני לא מכיר קבוצה שבה לא מקללים את המאמן, חוץ מברעננה שם אין אוהדים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שרון מימר מאמן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
השאיר קבוצה טובה. מימר/ברני ארדוב

המאמן אלי כהן סיפר: "המטרות שלנו הן ברורות - לצבור כמה שיותר נקודות כדי לברוח מהתחתית. הגעתי למועדון מסודר מאוד, מועדון חשוב בכדורגל הישראלי. יש כאן תשתית טובה, אנחנו צריכים להשתדרג. השוק לא רווי בשחקנים וצריך לחשוב טוב טוב בנוגע לחיזוק. אני רוצה לפחות שני שחקנים לחלק הקדמי".

"אני מאמין מאוד בקבוצה", הסביר אלי כהן: "אימנתי חלק גדול מהשחקנים שנמצאים כאן. אם נשלב ידיים ונהיה ביחד נוכל להשיג את המטרה שלנו והיא להישאר בליגה. השלד שנמצא כאן הוא שלד טוב, ברגע שנמצא מישהו שיתאים לנו אז נביא אותו. יש לנו סיכום עם שחקן אחד, שחקן אחר ממתין לשחרור מהקבוצה שלו ואם זה לא יסתדר אז נפנה לאפיקים אחרים".

"מי שראה את הפועל כפר סבא במשחקים האחרונים ראה קבוצה טובה, היא לא התבטלה מול קבוצות אחרות. כל משחק הוא חשוב מעכשיו ואני בטוח שעם החומר הקיים אפשר לעשות דברים יפים", סיכם אלי כהן.

עדכון ראשון: 16:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully