וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים גברה 67:75 על מכבי אשדוד

סגנית האלופה החזירה לטפירו על ההפסד הכואב בסיבוב הראשון, בעיקר בזכות יכולת מרשימה של פיטרסון ורוזפלט (12 נקודות כ"א), שהשכיחו את סטודמאייר והיירסטון, שקיבלו מנוחה. הפסד 11 לאשדוד העונה

one

המחזור ה-17 בליגת העל, שייערך כמעט במלואו באמצע השבוע הבא, נפתח הערב (חמישי) כשהפועל ירושלים גברה על מכבי אשדוד. סגנית האלופה הגיעה למפגש אחרי הניצחון המרשים מול זניט ביורוקאפ, אך נדמה כי ההיעדרות של מאליק היירסטון ואמארה סטודמאייר פגעה בה בפתיחה. האורחת נראתה נהדר ברבע הראשון, בראשות יפתח זיו המבטיח, אך דווקא טרוויס פיטרסון ואייזק רוזפלט היו שם עבור סימונה פיאנג'יאני, שעלה למאזן 6:10. עבור מאיר טפירו, מדובר בעוד אכזבה דווקא אחרי הפתיחה הטובה. אשדוד פספסה הזדמנות לרשום ניצחון שני העונה מול הקבוצה מהבירה, בעיקר בזכות קבלת החלטות רעה במחצית השנייה.

קלעו להפועל ירושלים: טרנס קינזי 15 נקודות, טראוויס פיטרסון 12 ו-8 ריבאונדים, אייזיק רוזפלט 12 ו-7 ריבאונדים, קרטיס ג'רלס 10 (0 מ-5 לשלוש), יותם הלפרין 9 ו-5 אסיסטים, ג'רום דייסון 6, ליאור אליהו 5, בר טימור 3, שון ג'ונס 3 ו-6 ריבאונדים.

קלעו למכבי אשדוד/באר טוביה: ג'ייק כהן 15 נקודות ו-10 ריבאונדים, דניאל יואינג 12, יפתח זיו 11 ו-6 אסיסטים, צ'ייס סיימון 10 ו-6 ריבאונדים, פרסטון נואלס 9 ו-5 ריבאונדים, בן אלטיט 6 ו-10 ריבאונדים, אדם אריאל 3, ג'קי קרמייקל 1.

אוהדי הפועל ירושלים. יותם רונן
אוהדי ירושלים מבסוטים/יותם רונן

מהלך המשחק

שלשה של נואלס וחדירה נהדרת של זיו העניקו לאורחת יתרון ארבע נקודות אחרי שלוש דקות. הפתיחה המהוססת של הפועל ירושלים נמאסה על פיאניג'אני, שהזעיק פסק זמן אחרי 14:5. קינזי הבין את המסר ואיפס את הידית עם זריקה מדויקת, אך נואלס ענה עם שלשה משוגעת, הוסיף שתי קליעות מהקו וזיו נעל את הרבע עם סל על הבאזר, 14:22.

ירושלים הצליחה לקזז את הפער, אך ג'רלס ספג עבירה טכנית אחרי דין ודברים עם השופטים. האזורית של אשדוד החזירה את המארחת לעניניים, פיטרסון המשיך להיות יעיל באמצע, הלפרין עלה הלוח בפעם הראשונה וקבע יתרון ראשון לירושלים 32:33, שחתם ריצת 0:7 אדומה. פיטרסון איבד כדור קריטי, שקבע 39:39 במחצית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן הפועל ירושלים בר טימור. יותם רונן
טימור/יותם רונן

פיאניג'אני פתח את המחצית השנייה עם החמישייה שפתחה את המשחק, אך ירושלים איבדה עוד כדור בצורה רשלנית, בדרך לעשר עד כה. שתי הקבוצות הציגו קבלת החלטות רעה בהתקפה, ירושלים הצליחה להתעורר ותפסה שוב את היתרון, בדרך ל-51:57 בסיום הרבע השלישי. פיטרסון פספס הזדמנות לתת לירושלים יתרון עשר, אך החטאה שלו הובילה למתפרצת של אשדוד ויואינג קיזז לארבע בלבד. הלפרין שוב היה שם עבור המארחת ועם שני מהלכים חכמים סידר לירושלים יתרון שמונה נקודות (63:71), ארבע דקות לסיום. אשדוד איבדה את הראש, רוזפלט התעופף לדאנק נהדר, בדרך ל-67:75 לירושלים בסיום.

שחקן הפועל ירושלים קרטיס ג'רלס. יותם רונן
ג'רלס/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully