וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות אליפות אירופה לנבחרות צעירות: ישראל עם גרמניה ונורבגיה

הנבחרת של מרקו בלבול שובצה לבית ה' גם עם אירלנד, אזרבייג'אן וקוסובו בהגרלה שנערכה בניון. תשע מנצחות הבתים יקבלו כרטיס לאליפות. בלבול: "הוכחנו שגם מבית קשה אפשר לעשות דברים טובים"

מאמן נבחרת ישראל הצעירה מרקו בלבול. ברני ארדוב
יכול כבר להתחיל לחשוב על גרמניה. מרקו בלבול/ברני ארדוב

הנבחרת הצעירה של ישראל הוגרלה היום (חמישי) לבית ה' במסגרת מוקדמות אליפות אליפות אירופה לנבחרות צעירה. שחקניו של מרקו בלבול שהוגרלו מהדרג השני, שובצו לבית ביחד עם גרמניה, נורבגיה, אירלנד, אזרבייג'אן וקוסובו.

טורניר הגמר יתקיים בקיץ 2019 באיטליה וסן מרינו, אך הדרך לשם תהיה ארוכה וקשה. המשחקים ייערכו ממרץ 2017 ועד אוקטובר 2018 וב-12 עד ה-20 בנובמבר ייערכו משחקי הפלייאוף. תשע הנבחרות שיסיימו במקום הראשון בבית יקבלו כרטיס אוטומטי לאליפות באיטליה, כאשר ארבע הסגניות עם המאזן הכי טוב יילכו למשחקי פלייאוף וייפגשו לשני משחקים שיכריעו את שתי הנבחרות הנוספות שיעפילו לטורניר יחד עם תשע מוליכות הבתים ועם נבחרת איטליה שקיבלה כרטיס אוטומטי ובסך הכול 12 נבחרות.

מאמן הנבחרת, מרקו בלבול אמר לאחר ההגרלה: "היום אין הגרלות קלות. זו הגרלה מאוד מאתגרת ויש בבית שלנו נבחרות טובות מאוד, במיוחד גרמניה שפייבוריטית לסיים ראשונה. הוכחנו בקמפיין האחרון שגם בבית קשה עם פורטוגל, יוון ואלבניה אפשר לעשות דברים טובים ועובדה שהיינו קרובים מאוד להעפיל לפלייאוף. אנחנו נעשה את המקסימום על מנת לעלות מהבית הזה לאליפות ולקדם כמה שאפשר את דור העתיד של הכדורגל הישראלי".

לוח המשחקים בקמפיין:

31.8.17 - אזרבייג'אן (בית)
5.9.17 נורבגיה (חוץ)
9.10.17 אירלנד (חוץ)
9.11.17 קוסובו (חוץ)
14.11.17 גרמניה (בית)
22.3.18 גרמניה (חוץ)
27.3.18 נורבגיה (בית)
6.9.18 אזרבייג'אן (חוץ)
11.10.18 אירלנד (בית)
16.10.18 קוסובו (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully