וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגביע הלך: "אדיוס לחלום הטרבל, עוד כישלון של ריאל מדריד"

בעיתוני ברצלונה חגגו: "פלורנטינו פרס אובססיבי לשחזר את הטרבל של בארסה, זה פשוט לא קורה". סרחיו ראמוס הודה: "אנחנו שבורים" ומה הקשר בין הנפילה למסע לאליפות העולם לקבוצות ולזכייה של רונאלדו בכדור הזהב?

שחקני ריאל מדריד מאוכזבים. ברני ארדוב
עוד עונה בלי טרבל, גם בלי דאבל מקומי. שחקני ריאל מאוכזבים/ברני ארדוב

חלום הדאבל (או הטרבל) של ריאל מדריד הגיעה לסיומו אמש (רביעי), כאשר הבלאנקוס סיימו ב-2:2 בבלאיידוס מול סלטה ויגו בגומלין רבע גמר גביע המלך והודחו אחרי הפסד 4:3 בסיכום שני המשחקים. ריאל אומנם ניצלה בדקה ה-90 מהפסד שלישי בארבעה משחקים, אך התקופה החלשה שלה נמשכה ועלתה לה בתואר ראשון העונה.

זו העונה השלישית ברציפות בה ריאל לא עוברת אפילו את רבע הגמר בגביע וכמובן שבעיתוני קטאלוניה ניצלו את ההזדמנות לחגוג על חשבון היריבה המרה: "פעם נוספת, ריאל תסיים עונה בלי טרבל. אדיוס לחלום הזה. זה החלום הגדול של פלורנטינו פרס וזה פשוט לא קורה. נשיא ריאל אובססיבי לגבי בארסה וההצלחות שלה ומשתוקק לשחזר את הטרבלים שבארסה לקחה", טענו ב"ספורט", שם הוסיפו, "28 שנים בלי דאבל! זה כישלון של ריאל".

עוד בנושא:

אחרי 2:2 בחוץ מול סלטה ויגו: ריאל מדריד הודחה מהגביע
רונאלדו: "לא אכפת לי משריקות, אני לא כאן כדי לספק את המבקרים"
חמישי בגביע המלך: סוסיאדד תנסה להדהים את ברצלונה בקאמפ נואו

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. רויטרס
שוב יסבול מעונה רעה אחרי זכייה בכדור הזהב? רונאלדו/רויטרס

בספרד כתבו כי שני דברים פוגעים כרגע בריאל: הנסיעה לאליפות העולם בקבוצות, שנערכה לאחרונה ביפן ונותנת את אותותיה על הקבוצה העייפה ובנוסף, הירידה בכושרו של כריסטיאנו רונאלדו, למרות השער הנהדר אתמול בכדור חופשי. אחרי הזכייה בכדור הזהב ב-2014, רונאלדו סבל מעונה לא מבריקה במיוחד, בטח שבסטנדרטים שלו ובמדריד חוששים ממצב דומה העונה.

"ריאל חוזרת לקרקע", נכתב ב"אס" ואילו המאמן זינדין זידאן אמר: "עשינו הכול וזה פשוט לא הספיק. צריך להחמיא לדרך בה החבר'ה שיחקו. לא קרה שום אסון. ניסינו ולא הלך. צריך להמשיך הלאה ולהתרכז בליגה ובצ'מפיונס. עשינו משחק מצוין וזה כל מה שניקח ממנו, כי הודחנו ואנחנו מאוכזבים. אני חושב שאחרי משחק כזה מוצלח, אנחנו צריכים לנוח ולא להתעסק בהדחה יותר מדי".

סרחיו ראמוס היה קצת יותר קיצוני: "אנחנו שבורים כרגע, אבל צריכים להיות מאוחדים. ברור לנו שאי אפשר לנצח לעד, ידענו שגם תקופות כאלה יגיעו. לפחות טוב שזה קרה עכשיו והתארים הגדולים עוד לפנינו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully