וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריפין: "אני חושב שלברון לא הובן נכון, רק אליפות מתקבלת כאן"

הג'נרל מנג'ר של קליבלנד נפגש עם קינג ג'יימס לפני ההפסד לסקרמנטו והגיב לביקורות של כוכבו: "ראיתי מקרים של שאננות על המגרש". וגם: ווייד תוקף את חבריו לבולס, ווסטברוק שובר שיאים

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מאוכזב. AP
שוחח בארבע עיניים עם גריפין. לברון ג'יימס/AP

קליבלנד נחלה הלילה את הפסדה השישי בשמונת המשחקים האחרונים, אחרי שהובכה בביתה מול סקרמנטו. ההפסד הזה רק הגביר את הלחץ על האלופה, לחץ שנובע גם בעקבות ההתבטאויות של לברון ג'יימס נגד הנהלת המועדון ואתמול, עוד לפני ההפסד לסקרמנטו, דייויד גריפין הג'נרל מנג'ר של הקבוצה התייחס למשבר של קליבלנד וגם להתבטאויות של הכוכב שלו.

עוד בנושא:

קליבלנד ממשיכה להתרסק, הווריירס חזרו לנצח, פילדלפיה לא עוצרת

הג'נרל מנג'ר של קליבלנד קאבלירס דייויד גריפין. רויטרס
מגיב לביקורת של לברון. דייויד גריפין/רויטרס

כזכור, לברון הביע תרעומת על כך שהאלופה לא מחתימה רכז מחליף ואמר ש"בקרוב אהיה בן 33 ואין לי זמן לבזבז על החרא הזה". גריפין התייחס לביקורת ואמר: "זו הקבוצה שיש לנו, ואנחנו ממש אוהבים את הקבוצה הזו. אנחנו מאמינים בקבוצה ברמה העמוקה, ואנחנו צריכים לשפר את רמת המשחק שלנו, למען האמת. אנחנו צריכים לפתח זהות של קבוצה אלופה, אני חושב שזה ברור שזה ברור שלא עשינו זאת עדיין".

על פי הדיווחים בארה"ב גריפין נפגש לשיחה בארבע עיניים עם לברון לאחר הביקורת שהכוכב השמיע נגד המועדון. גריפין התייחס לציטוטים של קינג ג'יימס ואמר: "אני חושב דבריו לא הובנו נכון. מבחינה ארגונית, אין ספק מה המטרה שלנו. אנחנו כאן כדי לזכות באליפות, ואין תוצאה אחרת שמקובלת, ואף פעם לא הייתה, אבל במונחים של שאננות על המגרש, ראיתי הרבה מזה".

גריפין המשיך להתייחס למצב הקבוצה ואמר: "אנחנו קבוצה שתיצור לעצמה הזדמנויות לצאת מהבור. אנחנו לא בתקופה טובה כרגע, אנחנו הרבה יותר טובים כשאנחנו הציידים ולא פייבוריטים. אנחנו הכי טובים כשאנחנו עם הגב אל הקיר, כך שאין לי סיבה להאמין שזה לא המצב עכשיו".

לברון ג'יימס בעצמו התייחס לפגישה עם גריפין ואמר: "אני רק מנסה לנצח משחקים, זה כל מה שחשוב". גריפין בעצמו סירב להתייחס לפרטי הפגישה ואמר לעיתונאים: "אני שומר את זה בינינו, אבל זו הייתה שיחה טובה. אני חושב ששנינו היינו צריכים אותה. אני שמח שהיא התקיימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בסקרמנטו מקניטים את קליבלנד

קבוצה נוספת שמאכזבת מאוד עד כה העונה היא שיקגו בולס, שירדה למאזן שלילי אחרי שאיבדה פיגור מבטיח מול אטלנטה והפסידה בביתה 119:114.

דוויין ווייד, הגארד הוותיק שהצטרף לבולס בקיץ אחרי שנים רבות במיאמי, תקף את חבריו לאחר המשחק ואמר: "הלוואי שהייתי יכול להגיד שכולם כאן יגיעו הביתה ולא יאכלו אחרי ההפסד הזה. אני לא יכול להגיד את זה. אני לא יודע אם אכפת להם מספיק. משחקים אמורים לפגוע, אתה לא אמור לישון אחרי משחק כזה, אתה לא אמור לרצות לדבר עם כל אחד אחרי המשחק הזה. אני מקווה שהחברים שלי לקבוצה יוכיחו לי שאני טועה, אבל אני אאתגר אותם כדי לראות אם הפסדים כאלה פוגעים בהם".

ווייד המשיך במתקפה: "אנחנו יכולים לשחק רע, אנחנו יכולים להחטיא זריקות. אבל זה קורה לנו יותר מדי. זה בלתי מקובל אם אתה רוצה להיות יותר מעוד שחקן NBA שלובש מדים ועושה כסף. זה כל מה שאנחנו עושים כרגע".

"אני לא נמצא בבתים עם החברים, אבל אני לא יודע אם אני רואה בחורים שממש ממש רוצים את זה. אני בן 35, יש לי שלוש אליפויות וההפסדים לא צריכים לפגוע בי יותר מאשר הם פוגעים בבחורים הצעירים. הם חייבים לרצות את זה".

שחקני שיקגו בולס רייג'ון רונדו, מייקל קרטר וויליאמס, ג'ימי באטלר, דוויין ווייד. רויטרס
התסכול נמשך. ווייד ובאטלר/רויטרס

ראסל ווסטברוק השיג טריפל דאבל 23 העונה, עם 27 נקודות, 12 ריבאונדים ו-10 אסיסטים (ו-8 איבודים) והגיע ל-60 כאלה בקריירה, אחד יותר מלארי בירד הגדול והוביל את אוקלהומה סיטי קבוצתו ל-104:115 על ניו אורלינס בחוץ.

"הוא הולך להיות אחד השחקנים הכי טובים ששיחקו אי פעם את המשחק הזה", כך פרגן ויקטור אולדיפו לחברו לקבוצה, "הוא משחק הכי חזק שהוא יכול, הוא עושה מה שצריך כדי לנצח. הוא חסר מנוח בצורה נדירה, היכולת שלו להיות חלק מההיסטוריה היא מבורכת".

ומה היה לגיבור הלילה להגיד? "אני רק קורא את ההגנה, אני רואה מתי החברים שלי פנויים. העבודה שלי היא לנסות להשיג לנו סלים קלים".

ראסל ווסטברוק שחקן אוקלהומה סיטי. AP
בלתי עציר. ווסטברוק/AP

אבל עם כל הכבוד לווסטברוק, כוכב הלילה היה מארק גאסול. הסנטר הספרדי של ממפיס נתן הופעה פנומינאלית בניצחון על טורונטו עם 42 נקודות (הכי הרבה אי פעם של שחקן ממפיס בניצחון), כולל 16 נקודות ב-3 (!) דקות.

"הכדור נכנס לי מהתחלה ונכנסתי לקצב", אמר גאסול אחרי המשחק. המאמן דייויד פיזדייל פרגן: "אני חושב שכולם ראו מהתחלה שיש לגאסול מטרה אחת והיא לנצח את המשחק הזה". מייק קונלי התמוגג: "זה היה כיף להיות חלק מזה, הערב היה משהו מיוחד. הגענו לשלב במשחק שבו כולם רצו רק להכניס לגאסול את הכדור".

מארק גאסול. AP
המשחק של חייו. גאסול/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully