וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון לציון עשויה לפגוש את פרטיזן בלגרד, נהריה תפגוש את ציבונה זאגרב?

26.1.2017 / 8:03

הנציגות הישראליות שנותרו במפעלים האירופים של פיב"א יוגרלו בחמישי ושישי לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות ושמינית גמר היורופקאפ בהתאמה. הכתומים צפויים לקבל הגרלה קשה מאוד

one

עירוני נהריה ומכבי ראשון לציון סיימו ביומיים האחרונים את השתתפותם בשלב הבתים של ליגת האלופות כשהכתומים מסיימים עם הכרטיס לשלב הבא ואילו נהריה נושרת לשמינית גמר היורופקאפ. נהריה תוגרל כבר היום (חמישי) לשלב הבא בהגרלה שתיערך במינכן. נהריה, ביחד עם עוד שבע קבוצות שסיימו במקומות 5-7 בליגת האלופות ירדו למפעל המשני של פיב"א, ואליהן הצטרפו שמונה העולות משלב הבתים השני של המפעל.

ההגרלה ביורופקאפ היא הגרלה פתוחה, בסיומה יקבעו שמונה משחקים בשיטת בית וחוץ, כשהעולות ישחקו גם כן בשיטה דומה ברבע הגמר. היריבות האפשריות של נהריה הן: אורדאה (רומניה), ציבונה זאגרב (קרואטיה), דמיר ביווקצ'מצ'ה (טורקיה), שאלון (צרפת), אניסיי קרסניורסק (רוסיה), גזיינטפ (טורקיה), קטאייה (פינלנד), קומרנד (הונגריה), אושאק ספורטיף (טורקיה), נאנטר (צרפת), פו אורטז (צרפת), שרלואה (בלגיה), ז'יילונה גורה (פולין), טלקום בון (גרמניה), אוסטנד (בלגיה).

מאליק וויינס שחקן מכבי ראשון לציון (שמאל) עם פטריק ריצ'ארד. מגד גוזני
מחכים להגרלה. שחקני מכבי ראשון לציון/מגד גוזני

ראשון לציון, שכאמור העפילה לשלב הבא בליגת האלופות, תשתתף בשלב הפלייאוף הראשון, אליו עלו 16 קבוצות, שחולקו על פי הישגיהן למדורגות ובלתי מדורגות, כשהכתומים יהיו לא מדורגים. הקבוצות תוגרלנה לשמונה משחקים בשיטת בית וחוץ, והמנצחות יצטרפו לשמונה קבוצות שכבר העפילו לשמינית הגמר בזכות ההישגים שלהם בשלב הבתים. ההגרלה תיערך ביום שישי בצהריים בשוויץ.

האפשרויות של ראשון לציון לשלב הפלייאוף: א.א.ק אתונה, נימבורק, אולדנבורג, לודוויסבורג, פרטיזן בלגרד, שטרסבורג, קרשיאקה ו-ונציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully