וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 26.1: ליברפול בעקבות ברנדט, ראמירס מתקרב ללסטר

קלופ מקווה לצרף את קשר לברקוזן, כוכב מידלסברו בדרך לשועלים. צ'אבי האריך את חוזהו בקטאר, סובוטיץ' הושאל לקלן, גדש העדיף את פ.ס.ז', ניאנג חתם בווטפורד, ויטוריה מצאה מחליף לרמון

one

בווידאו: תקציר הרביעייה של ברצלונה מול אייבר

העברות

* אל סאד הודיעה על הארכת חוזהו של צ'אבי הרננדס עד 2018. הקשר, שדיבר בתקופה האחרונה על חזרה לברצלונה בתפקיד מקצועי, ימשיך לעונה נוספת בקטאר.

* אלן חלילוביץ' הושאל מהמבורג ללאס פלמאס לעונה וחצי.

* פאריס סן ז'רמן השלימה את רכישתו של גונסאלו גדש, שחקן הכנף הפורטוגלי של בנפיקה. הצרפתים שילמו 30 מיליון יורו על הכישרון בן ה-20 שחתם על חוזה עד 2021.

* בראד גוזאן, שוער נבחרת ארה"ב, חתם על חוזה מקדים באטלנטה, המצטרפת החדשה ל-MLS, ויצטרף אליה רשמית בקיץ.

* ליביו אנטל, קשר בית"ר ירושלים והפועל תל אביב לשעבר, סיכם את תנאיו באנורתוזיס פמגוסטה, קבוצתו הקפריסאית של רוני לוי. השחקן בן ה-27 הגיע עם סוכנו בוגדן אפוסטו (אקס סכנין) לקפריסין כדי לחתום על חוזה, אחרי שכבש שני שערים בחצי עונה בפנדורי הרומנית.

* נבן סובוטיץ' עבר בהשאלה עד סוף העונה לקלן. הבלם עזב את בורוסיה דורטמונד בתקווה לקבל דקות אחרי שנה וחצי במהלכה סבל בעיקר פציעות.

* ויטוריה צרפה את בלם גרמיו, פרד (31), שהושאל עד תום העונה, ככל הנראה כמחליף לרמון, שהושאל למכבי תל אביב.

* לאס פלמאס השאילה את סרחיו אראוחו לא.א.ק אתונה היוונית, עד סוף העונה.

* הופנהיים הודיעה כי שוער הקבוצה, אוליבר באומן, האריך את חוזהו עד 2021.

* אמבאיי ניאנג הושאל עד סוף העונה לווטפורד. מילאן קיבלה עבור הצרפתי 750 אלף יורו כאשר הצרעות יוכלו לרכוש אותו בקיץ תמורת סכום המוערך ב-14 מיליון יורו.

שמועות

* חסה רודריגס, חלוצה הספרדי של פאריס סן ז'רמן, עשוי לעבור למידלסבורו כמושאל עד סוף העונה.

* ליברפול ממשיכה לחפש כישרונות צעירים לקראת העונה הבאה, ועל פי "דיילי אקספרס", יוליאן ברנדט מבאייר לברקוזן נמצא על הכוונת של יורגן קלופ.

* בפורטוגל טוענים כי גם וויליאם קרבאליו, קשר הנבחרת וספורטינג ליסבון, נמצא בתכניות של ליברפול. סכום הרכישה האפשרי מוערך בכ-26 מיליון ליש"ט.

* על פי "אינדפנדנט", מנצ'סטר יונייטד היא אחת מכמה קבוצות המעוניינות להחתים את טוני גלאכר, המגן השמאלי הסקוטי בן ה-17 של פלקירק. גם ברצלונה הביעה עניין בכישרון המבטיח.

* אוסקר היליימארק, קשר נבחרת שבדיה ופאלרמו, ינחת במהלך היום בגנואה כדי לעבור בדיקות רפואיות וצפוי לשחק כבר במשחק הקרוב נגד פיורנטינה.

* על פי "סקיי ספורטס" הבריטי, האל סיטי קיבלה את הצעתה של ווסטהאם על רוברט סנודגראס בסך 10 מיליון ליש"ט והקשר הסקוטי בן ה-29 צפוי לעבור לשורות הפטישים. גם מידלסברו וברנלי הגישו הצעות דומות.

* סנדרלנד פנתה לאברטון בנוגע למגן בריאן אוביידו והקשר דארון גיבסון, כך על פי "דיילי מייל".

* גסטון ראמירס, קשר נבחרת אורוגוואי, הגיש בקשה למעבר להנהלת מידלסברו, מתוך כוונה לעבור לאלופה לסטר סיטי.

יוליאן ברנדט, באייר לברקוזן. GettyImages
קלופ שם עין. יוליאן ברנדט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully